hirdetés
hirdetés
2021. január. 17., vasárnap - Antal, Antónia.
hirdetés

Borászat

Borászok új versenye: itt az Interwine

Ha van saját honlapja a borászatának - érdemes megnéznie a versenykiírást. Szakmai sztárok a zsűriben.

hirdetés

Március óta az elsődleges kommunikáció az online térbe került át. A vásárlók a szupermarketeken kívül nem az éttermekben, nem a borbárokban, hanem az interneten találkoznak először egy borral. Külföldiek esetében ez sokszorosan igaz: hiszen nem utaznak hozzánk, nem keresik fel a pincészeteket. A honlapok szerepe felértékelődött. Akinek nincs működő honlapja, láthatatlan.

Forrás: 123rf

A magyar borászatok honlapjai piacképesek?

Nem minden esetben. A Hungarianwines.eu épp ezért most meghirdette az első Interwine Díjat, egy versenyt, ahol  nem borok, hanem honlapok versenyeznek. A nevezési határidő 2021. január 20., így a téli, eseménytelen hetek alatt, a bezártságban minden borászat szánhat egy kis időt a honlapja frissítésére. 

Hogy zajlik a verseny?

A verseny első fordulójában SEO-, design-, webfejlesztő- és médiaszakemberek értékelik a weboldalakat, és juttatják döntőbe a legjobbakat. A közönség is szerepet kap, ugyanis a borfogyasztó szavazók is döntőbe juttathatnak néhány borászatot.

Kik a zsűri tagjai?

A döntőben pedig nemzetközi szakértők bírálnak majd: világhírű, az online kereskedelemben és médiában jártas szakemberek pásztázzák majd a magyar borászatok honlapjait! Ott van a zsűriben a svéd sommelier világbajnok, a Tasted.wine tulajdonosa, Andreas Larsson, de zsűrizni fog a legnagyobb borkereső böngésző, a „boros google”, azaz a Wine Searcher szerkesztője, Don Kavanagh is. Ugyancsak elfogadta felkérésünket Lucy Shaw, a legfontosabb brit trade magazin, a Drinks Business főszerkesztője. Zsűrizni fog a legfrissebb Decanter Wine Retail díjazott, a kelet-közép-európai borok legjobb angliai kereskedése, a Novel Wines társtulajdonosa, Zsiga György.

Minden további információ és nevezési lehetőség: ITT

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

A piackövetés még soha nem volt ennyire egyszerű: árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!