hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 17., péntek - Zsófia.
hirdetés

Környezetvédelem

A kávézacc megveti a lábát a ruhaiparban

Kávéüledékből és újrafeldolgozott műanyagból gyárt környezetbarát tornacipőt egy finnországi székhelyű vállalkozás.

hirdetés

A Rens Original nevű céget történetesen kettő, a balti országban tanuló vietnámi diák alapította. Jesse Tran és Son Chu egy olyan márkát kívánt létrehozni, amely kizárólag fenntartható módon előállítható termékeket forgalmaz. A finn lakosság évente fejenként 12 kilogramm kávét fogyaszt el, amivel vezeti a világranglistát. Az államban nap mint nap keletkező gigantikus kávéüledék-mennyiség jobbára hulladéklerakóban szokott kikötni, és általában rengeteg, káros hatású metánt ereget a levegőbe. Tran és Chu éppen azért fogott össze, hogy ennek a káros tendenciának valamiféle gátat szabjon.

Forrás: Facebook/Rens Original

A Rens a cipőket kávézaccból és reciklált poliészterből szőtt fonal alkalmazásával állítja elő. A gyártó mindegyik pár lábbeliben 26 csésze kávé elkészítésének melléktermékét és hat műanyagpalackot hasznosítja újra. Az alapanyagok állítólag a surranón belül jelentős teret biztosítanak a légáramlásnak, illetve antibakteriális tulajdonságaiknak köszönhetően a kellemetlen szagokat sokáig távol tartják a ruhadarabtól. A cipő mind ezen felül UV-rezisztens, és semmilyen állati eredetű anyagot nem tartalmaz. Az újdonság kedvező tulajdonsága még, hogy vízálló, és kilenc különböző színben kapható. A "csukák" nyilvánosságnak kitett oldalán a cég logójaként egy kettőskereszt (hashtag) szerepel, ami beszédes jelképe a Rens közösségi lét iránti elköteleződésének.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Green Queen Media)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!