hirdetés
hirdetés
2021. december. 05., vasárnap - Vilma.
hirdetés

Egészségtudatos életmód

Folyamatosan csökkentett só- és cukortartalom

Saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal csökkenti a hozzáadott só és cukor mennyiségét a Lidl.

hirdetés

A Lidl Magyarország a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, ennek során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal csökkenti a hozzáadott só és cukor mennyiségét. A program alapját az adja, hogy a magyar férfiak az ajánlott napi sómennyiség több mint háromszorosát, míg a nők a bő kétszeresét veszik fel.

A túlzott hozzáadottcukor-bevitel pedig túlsúly, illetve elhízás kialakulásához vezet, ami a diabétesz kialakulásában kockázati tényezőként jelentkezik. Ezzel összefüggésben innovatív és felelős gazdasági társaságként a német hátterű diszkont hazai leányvállalata folyamatosan törekszik a kiegyensúlyozott étrend támogatására, ami a termékfejlesztési stratégiájának kialakításakor is meghatározó szempont volt - írja a Világgazdaság Online.

Forrás: Pixabay
Forrás: Pixabay

A folyamatos optimalizálás eredményeképpen a só esetén a 2019-es 18 tonna megtakarítást 24 tonnára növelték tavaly, míg a cukornál ez 196,3 tonnáról 335,8 tonnára nőtt, az ízélmény befolyásolása nélkül – hívta fel a figyelmet Tőzsér Judit, a Lidl vállalati kommunikációs vezetője. Hangsúlyozta, hogy a magyar emberek egészségének támogatása az élelmiszer-kiskereskedelmi lánc stratégiájának egyik alappillére. Akciós újságjában a Lidl immár külön felületet szentel arra, hogy edukálja a fogyasztókat. Az áruházlánc a további fejlesztések révén arra is törekszik, hogy minél több terméke, minél nagyobb arányban tartalmazzon természetes összetevőket, tartósítószerek, ízfokozók, adalékanyagok, valamint színezékek hozzáadása nélkül.

A mentes termékek megbízható és egyre bővülő kínálatával a speciális táplálkozási igényt követőknek is segítséget nyújt a vállalat. Kiadónk versenyén nemrég első díjat kapott: a Pékáru kategória Glutén- és laktózmentes alkategóriájában első helyezést ért el a Lidl glutén- és laktózmentes pogácsája.

(forrás: vg.hu)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Újra itt a Kreatív digitális versenye!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!