hirdetés
hirdetés
2021. október. 19., kedd - Nándor.
hirdetés

Születésnap

Kibővített raktárkészlet és jubileumi akciók várják a vásárlókat

Az elmúlt egy évben megnövekedett a kereslet lakberendezési termékek iránt. Ugyanakkor a korlátozások negatív hatásai a mai napig jellemzik a bútorkereskedelmi szektort is: a távol-keleti alapanyag- és konténerhiányra visszavezethető problémák a szállítási határidők növekedését eredményezték.

hirdetés

Az XXXLutz-nál a legkeresettebb termékek raktárkészletének bővítésével igyekeznek biztosítani az utolsó negyedévben jelentkező kereslet azonnali kiszolgálását.

A lakásfelújítás felfutása és a járványhelyzet egyaránt markánsan meghatározta azt az egy évet, amely eltelt az XXXLutz áruházak magyarországi nyitása óta. Az XXXLutz üzletlánc a Kika itteni üzleteinek megvásárlásával 2020 októberében érkezett meg hazánkba, követve az osztrák cégcsoport jó ideje nálunk is működő Möbelix és Mömax üzleteit.

A márkaváltás óta eltelt 12 hónap komoly rugalmasságot követelt meg az üzemeltető XXXLutz Lakberendezési Kft-től. A lakásfelújításhoz felkínált állami támogatás nyomán megnőtt a kereslet a lakberendezési cikkek, ezen belül is tapasztalataik szerint leginkább a beépíthető bútorok iránt: elsősorban a konyhák kerültek fókuszba, de a méretre tervezhető gardróbok és egyéb szekrénymegoldások is népszerűek voltak – mondta el Ingo Schalk, az XXX Lutz Lakberendezési Kft. ügyvezetője. Mint hozzátette, az érdeklődés minden árkategóriában hasonló mértékben növekedett, ennek ellenére fontosnak tartják, hogy szortimentjük részei legyenek a magasabb árkategóriát képviselő, ezzel együtt magasabb minőségű márkatermékek is.

Forrás: XXXLutz
Forrás: XXXLutz

Az XXXLutz első magyarországi évének másik meghatározója a koronavírus-járvány volt, amely egyes termékek esetén szintén fokozott érdeklődést hozott, köszönhetően annak, hogy az emberek több időt töltöttek otthon, jellemző volt az otthoni munkavégzés, illetve az online oktatás is. A járvány miatt elrendelt lezárások az online kereskedelem erősödését is magával hozták, nem volt ez másképp az XXXLutz esetében sem. A cég mindenesetre továbbra is fontosnak tartja a személyes jelenlétet: „Az e-kereskedelem erősödése az elmúlt években tapasztaltaknak megfelelően folyik tovább, évről évre nő az online értékesítés részaránya az összforgalomból, melyet a Covid-19-járvány is tovább erősített. Mi ugyanakkor továbbra is hiszünk abban a modellben, ahol az offline és online jelenlét kiegészíti és erősíti egymást, hiszen, például egy könyvvel ellentétben, sok termék esetében mind a mai napig fontos a vásárlóknak, hogy a vásárlás előtt személyesen is benyomást szerezzenek a kiválasztott termékről, legyen szó például arról, hogy mennyire komfortos egy matrac. Az egyedileg tervezett bútorok pl. konyhák esetében pedig egyértelműen megkerülhetetlen mind a mai napig a fizikai eladótéri jelenlét a bútorkereskedelemben” - emelte ki az XXXLutz Lakberendezési Kft. ügyvezetője.

A járvány lecsengésével, ahogy minden piaci szegmens esetében, az áruházláncnak is új problémákkal kellett szembenéznie, elsősorban az alapanyaghiány és a szállítási költségek növekedése terén. Ingo Schalk ezzel kapcsolatban, előrevetítve az év végi keresletnövekedést is, úgy fogalmazott: „A vásárlók számára elsősorban a szállítási határidők megnövekedésében válnak érezhetővé ezek a mai napig fennálló problémák – főleg a távol-keleti alapanyag- és konténerhiányra visszavezethető gondok –, de ezzel párhuzamosan igyekszünk a legkeresettebb termékekből olyan raktárkészleteket felépíteni, amely főképp most, az utolsó negyedévben lehetővé teszi a kereslet azonnali kiszolgálását.”

A jubileum alkalmából az XXXLutz meglepetéssel is kedveskedik vásárlóinak: a Budapest Lehel utcai, a soroksári, a budaörsi, a győri, a pécsi és debreceni áruházakban születésnapi akció keretében száz termék minimum 50 százalékos kedvezménnyel kapható október 11-24. között.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

Kékgalléros konferencia 2021-ben is!

Kiadónk társoldalai

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!