hirdetés
hirdetés
2020. október. 20., kedd - Vendel.
hirdetés

Maszkviselés

Egyre több a „next-gen” arcmaszk

A divatiparban is igyekeznek kihasználni a piaci lehetőségeket, miközben a vásárlók nemcsak nagyobb biztonságban érezhetik magukat, hanem emellett divatosak is maradnak.

hirdetés

A világméretű járvány még mindig nem ért véget. A divat- és sportruházat-márkák pedig gyorsan adaptálták magukat a helyzethez, és egészen egyedi termékekkel álltak elő, amik közül pár nagyobb biztonságot is nyújt.

A CNN is beszámolt a részletekről, és arról, hogy míg a hagyományos anyagokból készült szövetmaszkok segíthetnek lassítani a COVID-19 terjedését, addig a WHO szerint egyes márkák egy lépéssel előrébb járnak.

Az új kiegészítők egyes esetekben nemcsak nagyon divatosak, hanem nagyobb védelmet is nyújtanak. Ezzel szinte azonnal egy piaci harc indult be a vásárolókért, akik közül sokan nemcsak a divatot tartják szem előtt.

Vannak olyan maszkok, amik képesek gátat szabni a mikroorganizmusoknak, megakadályozván a baktériumok és a gombák szaporodását, vagy csökkentik a vírusaktivitást. Az elmúlt hónapokban például a Burberry olyan maszkokat vezetett be a piacra, amik állításuk szerint védetté tesznek bennünket a mikrobáktól és a baktériumoktól.

Az Under Armour sem maradhatott ki a sorból, mely egy többrétegű sportmaszkot kínál. A maszk antimikrobális tulajdonságokkal bír. 1 óra kellett ahhoz, hogy elfogyjon, amikor a terméket idény nyáron piacra dobták.

A Diesel pedig már egy olyan farmert árul, ami állítása szerint képes felvenni a harcot a vírus ellen. A olasz márka bejlentette, hogy a ViralOFF technológiát használja, mely elmondásuk szerint fizikailag 99%-ban állítja le a vírusaktivitást. A ViralOff kölcsönhatásba lép a kulcsfontosságú fehérjékkel, gátolja a vírusnak a textilszálakhoz való kapcsolódását.

(forrás: liner.hu)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!