hirdetés
hirdetés
2021. április. 12., hétfő - Gyula.
hirdetés

Egészséges étrend

Frutti és Veggi kalandjai Európai Friss Csapat néven folytatódnak

Idén újabb hároméves periódusát kezdi meg a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) francia és belga szakmai szervezetekkel együttműködésben megvalósuló, zöldség- és gyümölcsfogyasztást népszerűsítő uniós kampánya. Frutti és Veggi kalandjai Európai Friss Csapat néven folytatódnak, hogy még többen fedezhessék fel a friss zöldségek és gyümölcsök ízének erejét.

hirdetés

Frutti és Veggi a következő három évben is velünk lesznek, ugyanis Európai Friss Csapat néven folytatódik a NAK uniós kampánya a megfelelő mennyiségű zöldség- és gyümölcsfogyasztás érdekében. „A program első periódusa – amely még Európai Friss Kalandok néven futott – nagyon sikeresen zárult, hiszen a 8-14 éves korosztályban 30% feletti Frutti és Veggi ismertsége, így nem is volt kérdés, hogy szeretnénk a program folytatását 2023-ig.” – hangsúlyozta Győrffy Balázs, a NAK elnöke.

A program neve mellett megújulnak az arculati elemek, a kabalafigurák és a közösségimédia-felületek is. Az Európai Friss Csapat – Az ízek ereje program célcsoportja elsősorban a családok és a gyermekek, hiszen alapvető fontosságú, hogy minél több szülő, nagyszülő ismerje meg a zöldségek, gyümölcsök jótékony hatásait és építse be ezeket gyermekei étrendjébe. A gyermek célcsoport azonban az idei évtől a 14-18 éves korosztállyal bővül, aminek egyik fő oka, hogy a WHO adatai szerint ebben a korcsoportban évről évre jelentősen csökken a napi rendszerességgel zöldséget, gyümölcsöt fogyasztók aránya. A középiskolás, tini korcsoport hatékony elérése érdekében a program közösségimédia-jelenléte és -aktivitásai még változatosabbak, intenzívebbek lesznek, valamint szélesedik az alkalmazott kommunikációs eszközök köre is. Az Európai Friss Csapat megjelenik a TikTok-on és a Pinteresten is, illetve olyan influencerekkel működik együtt, akik kifejezetten ebben a korosztályban népszerűek és számukra hitelesek.

Az újdonságok mellett folytatódnak a korábban már megismert, közkedvelt programelemek is: új epizódokkal jön az animációs minisorozat, nyáron Frutti és Veggi ismét országos roadshow-ra indul, és ismét lesz lehetőség a legnagyobb áruházláncok boltjaiban zöldséget, gyümölcsöt kóstolni.

Hosszútávon, a táplálkozási szokások tartós megváltoztatásához nem elegendő három év, ezért is jelent óriási lehetőséget a kampány folytatása, mondta Győrffy Balázs, aki hangsúlyozta: „Napjainkban az már nem kérdés, hogy a zöldség- és gyümölcsfogyasztás elengedhetetlen egészségünk megőrzése szempontjából. A táplálkozási szokások azonban ezt egyáltalán nem tükrözik, a változás pedig hosszú folyamat. Az Európai Friss Csapat program ezért is törekszik arra, hogy a zöldség- és gyümölcsfogyasztás fontosságához kapcsolódó üzenetei a gyerekeket óvodás kortól az érettségiig „elkísérjék”, kialakítva igényüket az egészséges és tudatos táplálkozás iránt. Így nőhet fel egy olyan generáció, akik számára már alapvető lesz a rendszeres zöldség- és gyümölcsfogyasztás.”

Az idei év különlegessége, hogy 2021 az ENSZ Közgyűlés döntése alapján a Gyümölcsök és Zöldségek Nemzetközi Éve, azzal a céllal, hogy az egészséges táplálkozás, egészségünk megőrzése érdekében felhívja a figyelmet a nagyobb mennyiségben fogyasztott zöldségek és gyümölcsök pozitív egészségügyi, élettani hatásaira. Ez a nemzetközi kezdeményezés még nyomatékosabbá teszi az Európai Friss Csapat program üzeneteit, jelentősen erősíti célkitűzéseit, és emellett ösztönzi a keresletet a friss, vitamindús hazai zöldségek és gyümölcsök iránt. 

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!