hirdetés
hirdetés
2021. március. 07., vasárnap - Tamás.
hirdetés

E-kereskedelem

Hamarosan már vásárolhatunk is a YouTube-on keresztül

Tavaly októberben tűntek fel arra utaló jelek, hogy a YouTube az e-kereskedelem terén is magasabb fokozatba kapcsolna. Elsőként a Bloomberg tudósított arról, hogy a YouTube körben tesztel egy vásárlós funkciót, amellyel a felhasználók a videómegosztón elhelyezett linkekkel juthatnának el azokra a felületekre, ahonnan meg tudják venni a videóban látott termékeket. A YouTube szóvivője a Bloomberg számára akkor megerősítette, hogy egyelőre csak tesztelik az újítást pár kiválasztott csatornán.

hirdetés

A legfrissebb fejlemény, hogy most már maga a YouTube is jelezte, hogy továbbra is zajlanak a tesztek, illetve pár részletet is elárult a funkció működéséről. Annak használatához először is a tartalomkészítőknek meg kell majd jelölniük bizonyos termékeket a videóikban, az érdeklődők pedig a videó bal alsó sarkában megjelenő kosár ikonnal hívhatja elő a megvehető termékek listáját, amikről további leírást olvashatnak, kapcsolódó videókat nézhetnek, vagy rögtön meg is vásárolhatnak.

A funkciót egyelőre csak amerikai felhasználók tesztelik, asztali böngészős változatban és mobilon egyaránt, arról még nincs információ, hogy mikor lesz élesben is használható a világ többi pontján.

A vásárlási lehetőség új utakat nyithat meg a cég előtt, hogy olyan e-kereskedelmi óriások kihívója lehessen, mint az Alibaba, vagy az Amazon, és ha komolyan befektetnek a fejlesztésbe, az nagy lehetőséget jelenthet számára – véli a Basket nevű e-kereskedelmi startup elnöke, Andy Ellwood.

(forrás: 24.hu)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!

Kiadónk társoldalai

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!