hirdetés
hirdetés
2021. április. 15., csütörtök - Anasztázia, Tas.
hirdetés

Adomány

Jégkrémadomány hátrányos helyzetű gyerekeknek

A Waberer's - Szemerey Logisztika Kft. és az Unilever Magyarország adománya egy teherautónyi, azaz mintegy 10 ezer fagylaltot és egy raklapnyi  Danone pudingkészítményt tartalmaz, az összadomány értéke több mint 5,5 millió forint.

hirdetés

Jégkrémet oszthat a hátrányos helyzetű gyerekeknek a Magyar Máltai Szeretetszolgálat egy cég felajánlásának köszönhetően, a teherautónyi adományt hétfőn vették át a szervezet képviselői Budapesten.

A Waberer's - Szemerey Logisztika Kft. és az Unilever Magyarország adománya egy teherautónyi, azaz mintegy 10 ezer fagylaltot és egy raklapnyi  Danone pudingkészítményt tartalmaz, az összadomány értéke több mint 5,5 millió forint - mondta el Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő az adomány hétfői átadásán Budapesten. A szállítmányt a Magyar Máltai Szeretetszolgálat juttatja el a rászoruló gyerekeknek, s a jelenlegi helyzetben ez az adomány nemcsak édességet jelent számukra, hanem a társadalom odafigyelését is - fűzte hozzá.


A kormányszóvivő emlékeztetett arra, hogy a kormány kiemelt figyelmet fordít a családok támogatására, a családtámogatások köre folyamatosan bővül, a magyar családok mintegy két és félszer több támogatást kapnak, mint 2010-ben. További segítséget jelent, hogy szeptembertől a nappali tagozatos diákok ingyenesen kapták meg a tankönyveket.

Rétvári Bence, az Emberi Erőforrások Minisztériumának parlamenti államtitkára az összefogás fontosságára hívta fel a figyelmet, amely - mint mondta - minél szélesebb kört érint, annál sikeresebb. A parlamenti államtitkár emlékeztetett arra, hogy az elmúlt időszakban az egész ország megmozdult, a járványhelyzetben cégek és csoportok tettek felajánlásokat, beleértve a védőeszközöket, vitaminokat, kétkezi munkát, táplálékkiegészítőket.

Kiemelte: egy ország akkor tud hatékonyan védekezni a koronavírus-járvány ellen, ha ezt mindenki fontos közös célkitűzésnek tartja. Minél szélesebb az összefogás, annál sikeresebb a védekezés közösen az emberekkel, a magyar vállalatokkal, cégekkel - mutatott rá, hozzátéve: a nemzeti konzultáció is azt a célt szolgálta, hogy az összefogás széleskörű legyen, s a döntések is az emberekkel közösen szülessenek meg.

Rétvári Bence elmondta azt is, hogy a kormány idén is rekordösszeget, 82 milliárdot fordít a szociális gyermekétkeztetésre, jövőre pedig 86 milliárd forintot terveznek erre a célra.

Barna Zsolt, a Waberer's - Szemerey Logisztika Kft. ügyvezető igazgatója arról szólt, hogy a Waberer's csoport 72 éves magyar nagyvállalatként azt tanulta meg: az összefogás erejével nemcsak Magyarországon, hanem Európában is piacvezető logisztikai vállalatként tud működni. Felhívta a figyelmet a fizikai munkavállalók fontosságára, akiknek a járványhelyzetben is kiemelt szerep jut, s akiket a családjuk, gyerekekeik támogatásával lehet megerősíteni.

Győri-Dani Lajos, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat ügyvezető alelnöke elmondta: az ő feladatuk az ország több száz településén a családok felzárkóztatása, valamint az, hogy álmot és célt mutassanak a gyerekeknek, hogy ne örökítsék tovább szüleik sorsát. Ez a fagyi is egy élmény lehet ehhez a célhoz - hangsúlyozta.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Indul a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startolunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Kiadónk társoldalai

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!