hirdetés
hirdetés
2020. október. 29., csütörtök - Nárcisz.
hirdetés

COVID-19

Kézfertőtlenítő állomásokat helyez ki a SPAR

A járványügyi helyzetre való tekintettel a SPAR további 200 egységében helyez ki állványokat, amelyekre kézfertőtlenítő adagolókat telepít a vásárlók számára.

hirdetés

„A SPAR to Go egységekkel rendelkező áruházainkban már az első hullám idején kihelyeztük azokat az állványokat, amelyekből kézfertőtlenítőhöz juthatnak hozzá vásárlóink, azonban a második hullámra való tekintettel további 200 adagolót telepítünk a SPAR áruházakba országszerte, hogy ezzel is biztosítsuk a higiéniát valamennyi vásárlónk számára” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A SPAR a kézfertőtlenítő állványokat azokra a közösségi területekre helyezi ki, ahol a vásárlók belépnek az áruházakba, így mindenki számára könnyen hozzáférhetővé válik a fertőtlenítési lehetőség. A SPAR a pandémia kezdetén jelentős készleteket halmozott fel saját üzletegységei tisztántartására és fertőtlenítésére. A SPAR már megrendelt további 8000 liter kézfertőtlenítőt utánpótlásként, amelyet a vásárlóközönség számára bocsát díjmentesen, hogy folyamatos legyen a vevőközönség ellátása.

Forrás: spar.hu

A SPAR áruházakban az ország minden pontján továbbra is ugyanazok az intézkedések vannak érvényben – a munkatársak és a vásárlók érdekében –, mint az első hullámnál.

A SPAR Magyarország korábbi, most is érvényben lévő intézkedései a koronavírus világjárvány kapcsán az alábbiak:

- Megkülönböztetett figyelmet fordít vásárlói és munkatársai biztonságára, és minden elvárható intézkedést megtesz a jövőben is.

- Megnövelte a fertőtlenítő- és tisztítószer rendeléseinek mennyiségét. Az áruházakban pedig továbbra is rendkívül alapos a takarítás.

- Valamennyi munkavállaló számára maszkot, kesztyűt és fertőtlenítőszert biztosít.

- A kiszolgálópultoknál és a pénztáraknál padlómatricákkal segíti a vásárlókat az egymástól történő távolság megtartásában.

- Megvalósította az úgynevezett leheletvédő plexik telepítését a kasszáknál, amely egyszerre szolgálja a vásárlók és a munkatársak védelmét.

- A kollégái munkavégzésének segítése érdekében növelte a szünetkiadások rugalmasságát, hogy segíteni tudja a gyakoribb kézmosás lehetőségét. Ahol erre nincs lehetőség, ott kézfertőtlenítőt biztosít.

- A központi, a logisztikai és az élelmiszertermelési területek munkavállalói esetében biztosítja a szükséges mennyiségű céges buszjáratot, hogy a dolgozók meg tudják tartani a szükséges távolságot egymástól a munkába jutás során.

- Az üllői és a bicskei központjai büféinek üzemeltetése terén is új szabályokat hozott: elkülönítette egymástól az egyes műszakokat, valamint a központi és raktári munkavállalókat a bicskei központja vonatkozásában, és a rendszeres napi takarítások és fertőtlenítések számát megsokszorozta.

- A központi irodaházban dolgozó munkatársak tekintetében a biztonságos munkavégzés feltételeinek a biztosítása érdekében több intézkedés került bevezetésre és ahol megoldható, a vállalat biztosítja az otthoni munkavégzés lehetőségét is.

- A SPAR arra kéri a vásárlóit, hogy a válogatható frissárut puszta kézzel ne fogják meg, használjanak erre a célra kihelyezett fogóeszközt, vagy eladótéri műanyag zacskót, esetleg papírzacskót, amibe be is csomagolhatnak.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!