hirdetés
hirdetés
2021. január. 17., vasárnap - Antal, Antónia.
hirdetés

Környezetvédelem

Mobilapp segít kiválasztani a környezetbarát tisztítószereket

A Tudatos Vásárlók Egyesülete mobiltelefonos applikációt készített, hogy segítse a vásárlókat a környezetbarát tisztítószerek kiválasztásában.

hirdetés

Az ingyenesen elérhető alkalmazás hat termékkörben – például mosogató- és mosószerek, fürdőszobai és általános tisztítószerek – csaknem 700 tisztítószert tartalmaz – mondta Gulyás Emese, az egyesület elnöke egy online sajtótájékoztatón. Az applikáció a lakosság számára már elérhető, a csütörtök reggeli adatok szerint a letöltések száma 2500-nál jár, és várakozásaik szerint eléri majd a 10 ezres nagyságrendet is – írja az MTI.

Az applikációban szereplő tisztítószereknél a gyártóktól és a forgalmazóktól bekérték a termékek biztonsági adatlapját, amelyen részletesebb az összetevők listája, mint a terméken. Ezt követően uniós szakértői adatbázisok alapján kiderítették az összetevők egészségügyi és környezeti hatásait. Figyelembe vették még, hogy a terméken van-e ökocímke, tartalmaz-e veszélyességi jelzést. Ezek alapján látták el az egyes termékeket zöld, sárga vagy piros jelzéssel.

Az adott termék vonalkódjának beszkennelésével vagy a termék nevének megadásával a program részletesen megmutatja a kiválasztott áru adatait, valamint a színskálával jelzi, hogy „Jó választás!” (zöld besorolás), „Válts zöldebbre!” (sárga jelzés) vagy „Használd körültekintően!”(piros jelzés). Gulyás Emese szerint az applikáció segít majd a vásárlóknak, hogy elkerüljék a háztartási vegyszerek káros hatásait.

A Tudatos Vásárlók Egyesülete 2001-ben alakult, célja, hogy felhívja a figyelmet a fenntartható és etikus fogyasztásra – mondta az egyesület elnöke. Hozzátette, az applikáció megvalósítását az Európai Unió LIFE alapja támogatta, az Agrárminisztérium társfinanszírozásával.

 

(forrás: MTI)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

A piackövetés még soha nem volt ennyire egyszerű: árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!