hirdetés
hirdetés
2021. április. 22., csütörtök - Csilla, Noémi.
hirdetés

Mentes innováció

Tortilla alternatív összetevőkből

Búza helyett tökéletesen allergénmentes növényekből készített tortillákkal bővíti termékportfólióját egy Mikey’s nevű élelmiszermárka.

hirdetés

A tej-, glutén-, gabona-, szója- és GMO-mentes lepények gond nélkül integrálhatók a vegán étrendbe (ez utóbbi állítás egyébként az ősi recept szerint készült tortillákra is igaz).

Az új specialitások háromféle összetételben érkeznek a boltok polcaira:

  • a Sweets & Beets nevű verzió alapanyaga lila édesburgonya és cékla
  • a Golden Turmeric kenderfehérjéből és kurkumából készül
  • a Super Greens nevű változat spenótot, brokkolit és spirulina algát egyesít magában

Forrás: Mikey's, LLC

Az új termékvonal tökéletesen illeszkedik a Mikey’s allergénmentes fagyasztott ételekből (pl. speciális angol muffin és pizzás táska) álló felhozatalába.

A céget egyébként jó érzékkel 2014-ben alapították, éppen akkor, amikor az egészséges és a gluténmentes termékek iránti kereslet markáns növekedésnek indult.

Ami azt illeti, a Mikey’s nem az egyetlen játékos a gabonamentes tortillák piacán.

Míg a mexikói-amerikai tulajdonban álló Siete Family Foods mandulát és maniókát használ fel összetevőként, az Angelic Bakehouse kelkáposztából, illetve spenótból készült tortillatekercsekkel van jelen a piacon. Végül, de koránt sem utolsó sorban a Caulipower fagyasztott, karfioltortillákat forgalmaz.

A Mikey’s új lepényei a szuperélelmiszernek (tápanyagokban, vitaminokban, ásványi anyagokban különösen gazdag élelmiszernek) minősülő összetevőik miatt emelkedhetnek ki a konkurensekéi közül.

A cég új termékeihez a Sprouts Farmers Markets nevű amerikai szupermarketlánc egységeiben, illetve az interneten keresztül lehet hozzájutni.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Food Dive)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Indul a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startolunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Hogyan készítsem fel cégemet a pályázati források fogadására? - A felkészülés sakklépései 7+1 pontban. Vendégünk Kasza Sándor, a Pro-Futura Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!