hirdetés
hirdetés
2020. szeptember. 27., vasárnap - Adalbert.
hirdetés

Érték és Minőség Nagydíj

Rangos díjat nyert partnereivel együtt „a kolbászkirály”

A Deka-Union Kft. öt, partnereivel közös fejlesztésben készült terméke is Érték és Minőség Nagydíjas lett. A „Gourmet Prémium Csirkemellsonka” termékcsalád, a Jó Hentes Kft.-vel közös terméke, valamint a Gasztro Bivaly Magyarországgal közösen fejlesztett „Bivaly debreceni páratlan páros kolbász” és „Bivaly grillkolbász” termékek kapták meg a kitüntető címet.

hirdetés

A Dékány Ferenc és Dékány Attila vezette gyulai székhelyű cég a 2020-as Érték és Minőség Nagydíjra közös pályázatott nyújtott be partnereivel. Az Érték és Minőség Nagydíj tanúsító védjegy mára széles körben elterjedt, megtestesíti és kifejezi Magyarország elismerését, elkötelezettségét az értékek és a tanúsított minőség iránt.

A Deka-Union Kft. a Jó Hentes Kft.- vel a „Gourmet Prémium Csirkemellsonka” termékcsaláddal pályázott és nyerte el a kitüntetést. A minőségi alapanyagokkal csirkemellből készült sonka háromfajta ízesítéssel kerül a vásárlók asztalára: sajt darabokkal; sajttal és pritaminpaprikával; valamint 100 napig érlelt székely sajttal. A csirkemellsonka új innováció a Deka-Union Kft. palettáján, mellyel a piaci igényekre reagáltak. Dékány Ferenc korábban már készített csirkemellből termékeket, most is saját receptje alapján készült el a díjnyertes sonka.

Dékány  Ferenc (Fotó: Deka Union)
A Gasztro Bivaly Magyarország és a mátrai bivalyrezervátum tulajdonosával, Szalai Ferenccel a Dékány család a közösen piacra vezetett „Bivaly debreceni páratlan páros kolbász” és „Bivaly grillkolbász” termékeikkel nyertek Érték és Minőség Nagydíjat.

A kolbászkirályként ismert Dékány Ferenc, és fia Attila a titkos családi receptet használták fel a bivaly termékek fejlesztésénél.

„A Deka Union Kft. termékei kiváló, minőségi alapanyagukról, ízvilágukról ismertek. Fontosnak tartjuk az örökölt értékeket, hagyományokat, az egészséges és jó minőségű alapanyagok használatát. Olyan partnereket keresünk, akik ugyanezen értékeket alapján dolgoznak. Két nagyszerű céggel léptünk szövetségre ezekben a díjnyertes termékfejlesztésekben. Izgalmas folyamat volt, hiszen eddig nem használt alapanyagokkal dolgozhattunk. Az Érték is Minőség Nagydíj nagyon jó visszaigazolás, hogy magyar vállalkozások összefogásából minőségi, nagyszerű innovatív termékek jöhetnek létre, amelyek nemcsak a vásárlók, hanem a szakma elismerését is kiérdemlik.” – mondta el Dékány Ferenc, a Deka-Union Kft. tulajdonosa.

„Olyan terméket kerestem, amelyben a bivalyhús, mint önmagában különleges minőséget adó alapanyag, hozzáadott értéket képvisel. Tudtam, hogy ezt az országban az egyik legelismertebb szakemberen keresztül találhatom meg. Ez az út a magyar kolbászkirályhoz, Dékány Ferenchez vezetett. - meséli Szalai Ferenc, a mátrai bivalyrezervátum tulajdonosa - Az ő javaslatára döntöttem a bivaly debreceni páratlan páros mellett, amely minden tekintetben megfelelt az elvárásaimnak. Feri bácsi receptje alapján készítettük el a terméket. A sikert látva közösen alkottuk meg a bivaly grillkolbászt is. Tudtam, hogy termékeink úttörői lehetnek a bivalyhús magyar köztudatba történő reintegrációjának.”

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!