hirdetés
hirdetés
2021. október. 20., szerda - Vendel.
hirdetés

Gyümölcs

Rekordmennyiségű dinnye fogyott a Lidlben

A Lidl Magyarország évek óta elkötelezett a magyar beszállítók támogatása mellett, ezirányú elhivatottságát jól mutatja, hogy idén rekordmennyiségű, mintegy 17 000 tonna hazai görögdinnyét értékesített belföldön és a külpiacokon összesen, mely közel 50 százalékos növekedést jelent a 2020-as szezonhoz képest.

hirdetés

Ez a kedvező folyamat mind a belföldi értékesítés mind pedig az export erőteljes bővülésének köszönhető, biztosítva ezáltal a magyar dinnye piaci pozíciójának erősítését, a magyar termelők megélhetését és a hazai gazdaság stabilitását. A tavalyi évhez viszonyítva idén 45 százalékkal több görögdinnye fogyott a hazai Lidl áruházakban, mely a kiváló minőségű és nagy mennyiségű termésnek is köszönhető. A vállalat idén tovább növelte belföldi értékesítését, így közel kétezer tonnával több, azaz mintegy 9 000 tonna gyümölcsöt értékesített itthon.

A hazai igények maximális kiszolgálása mellett a vállalat célja, hogy segítse és támogassa a magyar beszállítókat az exportpiacokra jutásban is. Ennek sikerességét jól mutatja az, hogy a magyar gazdák az áruházláncon keresztül 8 000 tonna görögdinnyét értékesítettek a külpiacokon, ami kiemelkedő teljesítménynek számít. Az elmúlt évhez képest több mint 50 százalékkal növekedett a hazai görögdinnye exportja, melynek köszönhető, hogy a kiváló békési és nyírségi görögdinnyéket Szlovákiában, Csehországban és Lengyelországban is fogyaszthatták a Lidl vásárlói.

Forrás: Adobe Stock

„A hazai görögdinnyeszezonban 100 százalékban magyar termelőktől származó friss, jó minőségű magyar gyümölcsöket kínáltunk vásárlóinknak. Az idei eredményeket látva kijelenthető, hogy a Lidl a magyar beszállítókért programunk jól működik és célunk továbbra is, a magyar termékek és ezáltal a magyar vállalkozások fejlődésének elősegítése, valamint a magyar gazdaság növekedésének támogatása” – mondta Tőzsér Judit a vállalat kommunikációs vezetője.

Az áruházlánc stratégiai döntése, hogy minél több kiváló hazai partnerrel dolgozzon együtt és minél nagyobb arányban kerüljenek magyar beszállítóktól származó termékek az áruházak polcaira. E döntés értelmében a vállalat 2013-ban elindította a „Lidl a magyar beszállítókért” programját, melynek köszönhetően ma már több száz hazai beszállítóval dolgozik együtt és a magyar beszállítóktól vásárolt élelmiszereinek értéke az áruházlánc teljes élelmiszerbeszerzésének közel 60 százalékát jelenti, ami a hazai vállalkozások számára növekedést, fejlődést és munkahelyteremtést jelent.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

Kékgalléros konferencia 2021-ben is!

Kiadónk társoldalai

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!