hirdetés
hirdetés
2020. október. 30., péntek - Alfonz.
hirdetés

Rengeteg élelmiszeradomány gyűjtött a Tesco

Júniustól augusztus végéig adományozhattak tartós élelmiszert a rászorulóknak a vásárlók a Tesco üzleteiben. Az áruházlánc történetének eddigi leghosszabb adománygyűjtő kampányának apropóját az adta, hogy a koronavírus-járvány sokakat sodort nehéz helyzetbe. A 10 hetes országos akcióban összesen több mint 24 tonna élelmiszert gyűjtöttek össze a vásárlók. Az adományokat az áruházlánc stratégiai partnere, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület juttatja el azoknak, akiknek a legnagyobb szükségük van rá.

hirdetés

A koronavírus-járvány minden eddiginél több családot hozott nehéz helyzetbe. Nekik nemcsak a járvány első hulláma alatt volt szükségük támogatásra, de a talpra álláshoz hosszabb távon is segítségre szorulnak. A Tesco első lépésként tavasszal – gyors segélyként – nagy összegű élelmiszer-adománnyal támogatta a rászorulókat: 42 millió forint értékben tartós élelmiszereket, valamint higiéniai termékeket tartalmazó csomagot juttatott el a nélkülözőknek a Magyar Élelmiszerbank Egyesületen és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezeten keresztül.

Az áruházlánc ezt követően meghirdette rekordhosszú, 10 hetes adománygyűjtő kampányát, amelynek keretében június 19-étől augusztus 31-éig gyűjtötte az adományokat a rászorulók számára. A vásárlók a 201 magyarországi Tesco áruházban kihelyezett adománygyűjtő pontokon adhatták le a rászorulóknak szánt tartós élelmiszereket, mint például rizst, tésztát, cukrot, olajat, lekvárokat, különböző befőtteket és konzerveket, teát, kávét és kakaót is.

A figyelmesség csodája

„A rendkívüli tartósélelmiszer-gyűjtő kampánnyal még több nehéz helyzetbe került családnak tudtunk segíteni. Az összegyűlt több mint 24 tonna adomány kétségtelenül nagyszerű eredmény. A Tescónál azt valljuk, hogy a legkisebb figyelmesség is csodákra képes, ennek a kampánynak az eredményei is éppen ezt bizonyítják. Köszönjük a segítséget minden vásárlónknak, aki adományozott, minden munkatársunknak, aki közreműködött az adománygyűjtésben, és természetesen köszönjük partnerünknek, a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek, hogy most is, mint mindig, segít abban, hogy adományaink biztonságosan célba érjenek azokhoz, akiknek a legnagyobb szükségük van rá” – értékelte a gyűjtés eredményét Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs vezetője.

A vásárlók adományait országszerte osztották

„Hálásak vagyunk a Tescónak, hogy a járványhelyzetben az élelmiszerellátás biztosítása mellett ilyen gyorsan reagáltak a koronavírus okozta szociális krízishelyzetre is. A nélkülözők számára komoly kihívást jelent ez az időszak, a vásárlók adományait éppen ezért már a kampány alatt is folyamatosan osztottuk ki országszerte olyan idős, beteg, hajléktalan, vagy más okból nélkülözni kényszerülő embereknek, akiknek szükségük van rá” – hangsúlyozta Cseh Balázs, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület elnöke.

A koronavírus-járvány a rászorulók megsegítését minden eddiginél fontosabbá tette. A Tesco a 42 millió forintos tavaszi adomány- és a nyári élelmiszergyűjtés mellett, a járvány miatt vásárlói oldalról jelentkező kihívások mellett is naponta adományozott élelmiszert a rászorulóknak. A 2014 óta működő élelmiszermentő program keretében, a programban részt vevő áruházak (Magyarországon több mint a Tescók 90%) naponta ajánlják fel az Élelmiszerbankon keresztül az áruházban már nem eladható, de emberi fogyasztásra még tökéletesen alkalmas élelmiszereket jótékony célra. A járvány kirobbanása, azaz március óta a Tesco így közel 1,8 millió kilogramm élelmiszerrel is segítette a nélkülözőket.

A Tesco elkötelezetten támogatja a helyi közösségeket

A nyári rendkívüli tartósélelmiszer-gyűjtést követően idén novemberben 13. alkalommal csatlakozik az Élelmiszerbank hagyományos, karácsony előtt adománygyűjtéséhez is, amelyet az adományokon felül évről évre a termékek értékének 20%-ával is támogat.

hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!