hirdetés
hirdetés
2020. szeptember. 27., vasárnap - Adalbert.
hirdetés

Állateledel

Sikeres volt a Lidl Magyarország 6. Telitálka kampánya

Nagy sikerrel zárult a Lidl Magyarország 6. Telitálka kampánya, melynek eredményeként az áruházlánc vásárlói segítségével összesen 2 millió forint értékű, minőségi állateledellel támogatja a Rex Kutyaotthon Alapítvány lakóit. Az adomány 250 kisállat másfél hónapos ellátását fedezi, amelyet a vállalat már át is adott az alapítványnak. A kampány részét képező, felelős állattartásról szóló kérdőívből pedig az is kiderült, hogy a gazdik 97 százaléka soha, semmilyen körülmények között nem válna meg kedvencétől.

hirdetés

A Lidl Magyarország felelősségvállalási programjának részeként – a hátrányos helyzetű gyermekek és családtagjaik támogatása mellett - immár 5 éve kiemelten kezeli a nehéz sorsú állatok támogatását. Az idei kampány során a vállalat a nyári fesztiválok helyett egy virtuális, Állati jó fesztiválra invitálta vásárlóit és social média követőit, akik kis kedvenceik legviccesebb fényképeit tölthették fel egy erre a célra létrehozott microsite-ra. A közös szórakozás mellett a csatlakozással hozzájárulhattak ahhoz, hogy minél több élelem jusson a kutyusoknak és cicáknak. A Lidl 5000 feltöltött képet tűzött ki célul, amely rekord sebességgel összegyűlt, így 2 000 000 Ft értékű, több mint 4 tonnányi állateledellel gazdagodhatott a Rex Kutyaotthon Alapítvány. A vállalat ily módon is szerette volna felhívni a figyelmet a felelős állattartás fontosságára, illetve egy kérdőív segítségével mérte fel azt, hogy hogyan vélekednek a kampányban résztvevők az állattartásról és az örökbefogadásról.

A kitöltött kérdőívekből kiderült, hogy az adományozási akcióban résztvevők döntő többsége fiatal: több mint 41 százalékuk a 26-35 év közötti korosztályból, 29 százalékuk pedig a 16-25 éves korosztályból került ki és legtöbbjük városban (nem Budapest és nem megyei jogú város), illetve községben él. A válaszokból az is megtudható, hogy közel harmaduk ingyen hozta el kedvencét a korábbi gazditól, 21 százalékuk hirdetésen, ismerősön keresztül vásárolta, 18 százalékuk hivatalos tenyésztőtől vette, és 16 százalékuk volt az, akik menhelyről fogadtak örökbe.

A válaszadók háromnegyede örökbefogadás esetén a legfontosabb mérlegelési szempontnak az életmódot jelölte meg, vagyis, hogy mennyit tartózkodnak otthon, mennyit időt tudnak a választott társállattal tölteni, sétáltatni, játszani vele. Második legfontosabbnak a megfelelő lakhatási, tartási feltételeket jelölték meg, harmadikként pedig a jövedelmet veszik legtöbbször figyelembe. A rendszeres állatorvosi ellátást a válaszolók több mint 80 százaléka, míg az ivartalanítást 59 százalékuk tartotta maximálisan fontosnak. Érdekesség még, hogy a gazdik 97 százaléka soha, semmilyen körülmény esetén sem válnak meg kedvencétől.

Dr. Koleszár István a Rex Kutyaotthon Alapítvány igazgatója az adományok átadását követően elmondta: „Jó érzéssel tölt el bennünket, hogy ilyen sokan segítettek a rászoruló állatokon. Ehhez elengedhetetlen volt a Lidl Magyarország nagyvonalú  támogatása.”

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője kiemelte:  „A Telitálka kampány társadalmi felelősségvállalási programunk egyik fontos elemévé vált az évek alatt, hiszen valljuk, hogy az állatokról való felelős gondoskodás mindannyiunk kötelessége. Az elmúlt 5 évben a mostanival együtt 11 millió forintnyi eledelt biztosítottunk a kisállatoknak vásárlóinkkal összefogva. Bízunk benne, hogy ezzel a támogatással még több nehéz sorsú kutya és cica kap esélyt az örökbefogadásra, hogy szerető környezetben élhessen.”

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!