hirdetés
hirdetés
2021. december. 05., vasárnap - Vilma.
hirdetés

Fenntarthatóság

Vásárlási utalványra váltja a használt mobiltelefonokat a Carrefour

hirdetés

Újabb ékes bizonyítékkal támasztja alá fenntarthatóság iránti elkötelezettségét a francia Carrefour áruházlánc. A vállalat a szupermarketjein belül két telefon-újrahasznosító céggel közösen elindított egy szolgáltatást, amelynek keretében a vevők régi mobiljaikat vásárlási utalványra cserélhetik.

A Carrefour meghatározott egységeiben már mintegy 50 automata kioszk működik az elnyüstölt telefonok átvételére, és a tervek szerint januárig további 250 üzletében fog hasonló rendeltetésű gyűjtőpontokat felállítani az üzletlánc.

A Carrefour átvételi pontjait az ecoATM nevű mobilrecikláló cég kezeli, a beadott készülékek viszonteladásáról pedig a Back Market elnevezésű és különböző elektronikai eszközök felújításával foglalkozó cég gondoskodik.

Forrás: Adobe Stock

Amikor az ügyfél a régi készülékét megismerteti az ecoATM automatáival, az apparátusok regisztrálják a telefon modelljét és meghatároznak egy átvételi árat. Ha a tulajdonos elégedett a javasolt összeggel, a telefont beválthatja egy azzal egyenértékű ajándékkártyára, amelyet aztán a Carrefour áruházaiban az élelmiszereket is beleértve bármilyen termék megvásárlására felhasználhat.

Ezt követően az ecoATM felújítja, a Back Market pedig szerencsés esetben eladja a telefont. A továbbértékesítésre alkalmatlan példányokat szétszedik, és így alkatrészenként próbálják meg újrahasznosítani őket.

Az új automaták a már eddig is létező „Carrefour Occasion” pultok kiegészítéseként kapnak helyet az áruházakban – ez utóbbi pontokon a számítógéptől a kávégépig már eddig is számos berendezést átválthattak némi készpénzre a vásárlók. 

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: connexionfrance.com)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Újra itt a Kreatív digitális versenye!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!