A változás frekvenciáján - nyomás alatt az FMCG-piac: ez lesz a központi témája az idei konferenciának, amit június 14-15. között tartunk Kecskeméten.
Early bird jelentkezés május 13-ig!
A konferencia fókusztémái:
• Fenntartható jövőtervezés
• Felgyorsult az idő? Online forradalom és egyéb elvárások. Ismerjük meg a fogyasztói viselkedés jelenét és jövőjét, alakítsuk ehhez a marketinget
• Inflációs hullám – gyorsreakciók
• HR-anomáliák
• Technológiai lehetőségek – innovációs kitörési pontok
• Márkaépítés egy érzékeny világban
• Felerősödött a márkák felelőssége
Két napos konferenciánkon viták, előadások, interjúk, esettanulmányok, véleményütköztetések, best practice megoldások, kerekasztal-beszélgetések formájában igyekszünk a piaci folyamatokat befolyásoló tényezőket, trendeket bemutatni. Olyan alternatívákat szeretnénk felvázolni, amelyek a megszokottól eltérő, a komfortzónából kimozdító megoldásokat kínálhatnak a közeli és távoli jövőre. A konferencia programjával igyekszünk egyfajta holisztikus megközelítésben felvillantani az FMCG-piac aktuális kérdéseit, az esetleges hatékony együttműködési lehetőségeket, hiszen a bizniszben is bonyolult kölcsönhatások egyidejű jól kezelése vezethet csak a sikerhez.
Az FMCG TOP programja ebben kíván segítséget nyújtani, fórumot biztosítani a vélemény- és tapasztalatcserére, amely a jelenlegi szélsőségesen hektikus világunkban talán értékesebb, mint bármikor korábban.
Az eseményen résztvevők elsőként tudhatják meg a most futó versenyeink, a népszerű „Az Év Boltja 2022” és a most debütáló „Best Innovatív Brand 2022” versenyünk eredményeit az itt zajló ünnepélyes díjkiosztókon.