hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. július. 24., szombat - Kinga, Kincső.
hirdetés

Sága Foods: 3 milliárdos beruházás indul

Tízmillió eurós beruházási tervet hagyott jóvá a Sága Foodsnál az új tulajdonos. Az idén induló program eredményeként a hazai piac vezető szárnyashús-márkája tovább fejleszti a termelését, és a virsli után a baromfisonka piacon is az élre akar törni.

hirdetés

Erős évet zárt a magyar piac legnagyobb szárnyaskésztermék-gyártója, a sárvári Sága Foods Zrt., amely 2017-ben 8,8 milliárdról 9,2 milliárd forintra növelte a forgalmát.

A Füstli márkájával a baromfivirsli-piac éllovasának számító sárvári cég profitálni tudott a lakossági fogyasztás bővüléséből.

A 312 dolgozót foglalkoztató társaság adózás előtti profitja 69 millió forintot tett ki, ami 111 milliós növekedést jelent az előző évihez képest.



Lezárult az elmúlt évek átalakítási folyamata, amelyből a sárvári Sága Foods Zrt. megerősödve került ki, és új tulajdonosának támogatásával a folyamatos termékfejlesztések mellett újra jelentős technológiai beruházásokba kezdhet – mondta Keleti Zsolt vezérigazgató.

Ennek a folyamatnak a nyitányaként a Sága megújította a hitelkeret-szerződését. Az erre kiírt tenderén az eddigi finanszírozó partnerét, a CIB Bankot választotta, de már a korábbinál jóval kedvezőbb feltételekkel, ami a vezérigazgató szerint bizonyítja, hogy a Sága maga mögött hagyta a nehéz éveket, és bankok ismét a baromfipiac meghatározó és stabil lábakon álló szereplőjeként tekintenek rá. Az új hitelmegállapodással a Sága jelentősen csökkenteni tudta a finanszírozási költségeit, miközben a forgóeszközhitel mellett jelentős szabadfelhasználású hitelkeret is rendelkezésére áll.

A Sága a tulajdonosa által elfogadott hároméves beruházási programjában megújítja a két sárvári üzemegységének egyikét. A Füstli virsliket előállító modernebb részleg mellett ezt is olyan csúcsüzemmé akarják fejleszteni, amellyel a szárnyas sonkák piacán is az élre törnek. A hárommilliárd forintos beruházási program részeként olyan sonkagyártást valósítanak meg, amely a fogyasztók és a kereskedelemi láncok minden igényét ki tudja elégíteni a sonkákból.

Fotó:123rf.com
Fotó:123rf.com


A Sága a baromfivirsli-piacot vezető márkáját, a Füstlit is új termékekkel bővíti még a tavasszal, a beruházások nyomán pedig további újdonságokat kínálhat majd. A cég a világ legnagyobb élelmiszeripari kiállításának, a SIAL-nak a termékversenyén díjat nyert Snacki & Go! poharas pulykavirslijével új kategóriát hozott létre a hazai piacon, és a sikeres fogadtatás nyomán újabb szárnyashús-snack meglepetéssel készül.

A hároméves beruházási program Keleti Zsolt szerint annak a bizonyítéka, hogy az új tulajdonos bízik a Ságában, és lehetőséget lát a fejlesztésében. A sárvári cég tulajdonosát, az angol Bernard Matthews csoportot 2016 őszén vásárolta meg az angol Boparan Holdings. Az élelmiszer- és vendéglátóiparban érdekelt Boparan tulajdonában van a legnagyobb brit csirkés cég, a 2 Sisters Food Group, és a Bernard Matthews megszerzésével a pulykapiacon is az élre tört.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.