hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 09., vasárnap - Gergely.
hirdetés

4 millió játszóbuszok üzemeltetésére

Karitatív akciója révén 4,08 millió forintot juttat az OMV Hungária a Magyar Máltai Szeretetszolgálatnak.

hirdetés

Összesen 2,04 millió forint adomány jött össze az OMV töltőállomásain az év utolsó két hónapjában, amelyet a vállalat ugyanekkora összeggel egészít ki, így a társaság végül 4,08 millió forintot utal át a Magyar Máltai Szeretetszolgálatnak.

A cég novemberben és decemberben tartotta karitatív kampányát, amely keretében a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára gyűjtöttek forrásokat. Az akció során az ország 194 töltőállomáson vásárolhattak az autósok 200 és 500 forintos Máltai adománykártyákat, amelyekből befolyt összeget duplázta meg az OMV Hungária.

Az összegyűlt pénzt a karitatív szervezet a Máltai játszóbuszok üzemeltetésére fordíthatja, amelyek 2011 nyara óta járják az országot. Segítségükkel tavaly több mint 500 településen sikerült mosolyt csalni gyermekek arcára. A Szeretetszolgálat nyolc járműve elszegényedett településeken élő gyerekeknek viszi házhoz a játék örömét. Az ugráló várral, ügyességi és közösségi játékokkal érkező buszokat kicsik és nagyok is egyaránt izgalommal várják, hiszen az érintett kistelepüléseken nincsenek közösségi helyszínek, a legtöbb helyen még egy játszóteret sem találnak a gyerekek. A Szeretetszolgálat buszain dolgozó munkatársak a helyi adottságoktól és a körülményektől függően tartanak szabadtéri, vagy fedett helyszínekre való programokat, amelyekbe igény szerint akár a felnőttek is bekapcsolódhatnak. 


A Máltai adománykártyák hatására az OMV pécsi töltőállomásain dolgozó munkatársak saját, önálló akciót is indítottak. Mások által már nem használt, de még kiváló állapotú ruhadarabok gyűjtésébe kezdtek. A Máltai Szeretetszolgálat helyi szervezetén keresztül olyan rászoruló családoknak és gyerekeknek szántják az összegyűlt csomagokat, akiknek a ruházkodás az átlagosnál is nagyobb nehézséget jelent.

„Igazán jóleső érzés, hogy segíthettünk a Máltai Szeretetszolgálatnak, s az adománnyal számos hátrányos helyzetű gyermek számára emlékezetes órákat tudunk biztosítani. Az pedig külön büszkeséggel tölt el bennünket, hogy ennyire érzékeny és segítőkész kollégáink vannak, akik az adománykártyák hatására maguk is akcióba kezdtek, ezzel is segítve rászorulóknak” – mondta a kampány kapcsán Kováts Botond, az OMV marketing menedzsere.

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat adománykártyái 2020-ban is elérhetőek az OMV töltőállomásain.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Kiadónk társoldalai