hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. augusztus. 01., vasárnap - Boglárka.
hirdetés

600 millió forintos fejlesztés a Sága Foods Zrt.-nél

A sárvári székhelyű Sága Foods Zrt. hatszázmillió forintot fordít az idén fejlesztésre, amelyből elsősorban a csomagolást és a sonkatermékek előállítását korszerűsíti - közölte a feldolgozott baromfitermékeket előállító élelmiszeripari cég vezérigazgatója.

hirdetés

Keleti Zsolt tájékoztatása szerint a 2017-re tervezett beruházás is a 2015-ben indított hároméves, egymilliárd forintot meghaladó fejlesztési programjuk része, amelynek célja, hogy elérjék a Nyugat-Európában elvárt minőséget, és tovább növeljék magas feldolgozottságú termékeik exportképességét.
Idei terveik között szerepel például a snackféleségek csomagolásának automatizálása, illetve a sonka-előállítás technológiájának teljes megújítása – részletezte a vezérigazgató.

A Sága elsősorban a Füstli márkanévvel ellátott virslijéről, párizsijáról és a sonkatermékeiről ismert Magyarországon. Keleti Zsolt elmondása szerint a Füstli márkanevet a jövőben a Sága termékeinek szélesebb körére kívánják kiterjeszteni.

A vásárlók egyre jobban keresik az úgynevezett kényelmi termékeket, amelyek a csomagolás felbontása után azonnal fogyaszthatók. Ezek piacán tovább erősít a Sága, ezért fejlesztik folyamatosan, automatizálják termékeik csomagolását – jelezte. Hozzátette: a Sága egyik újdonsága, hogy a fagyasztott, panírozott termékekhez mellékelnek egy teflonszerű kis tasakot, amibe helyezve akár egy szendvicssütőben vagy kenyérpirítóban is el lehet a készíteni a terméket.

Ismertette, 2016 szeptemberében tulajdonosukat az angol Bernard Matthews cégcsoportot megvásárolta a Boparan Holding, amelynek a tulajdonában van egyebek között Anglia legnagyobb csirkés cége, ehhez társult a Bernard Matthews pulykás portfóliója. A tulajdonosváltástól újabb fejlesztéseket remél a sárvári cég. Noha jelentős kapacitásnövelésben a vezérigazgató szerint nem gondolkodnak, a rendelkezésre álló mennyiséget szeretnék jobban kihasználni, illetve korábban kedvelt termékeket szeretnének visszahozni, például a Sága baromfi májast.

Keleti Zsolt tájékoztatása szerint az elmúlt három évben a 248 embert foglalkoztató Sága árbevétele 8-9 milliárd forint között mozgott, amit 2020-ig 10 milliárd forint fölé szeretnének emelni. Amennyiben az új tulajdonos nagyobb ívű fejlesztés mellett dönt, illetve új piacokon is sikerül megjelenni, a jelenlegi árbevétel hosszabb távon akár meg is duplázódhat – tette hozzá.

A vezérigazgató közölte: cégük adózás és értékcsökkentési leírás előtti eredménye (EBITDA) 2016-ban az egy évvel korábbi 414 millió forintról 503 millió forintra növekedett.

Éves értékesítésük idén már meghaladja a 10 ezer tonnát, nyershús felvásárlásuk – amit vágóhidakról szereznek be –összesen mintegy 7 ezer tonna. A nyershús nagy részét a hazai cégek közül a kecskeméti székhelyű Gallfood Zrt.-től szerzik be. Európából pedig elsősorban az anyacégtől, a Bernard Matthewstól, valamint Hollandiából hoznak be alapanyagot.

(forrás: MTI)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.