hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. július. 24., szombat - Kinga, Kincső.
hirdetés

7,7 millió forinttal támogatja az Élelmiszerbankot a Tesco

Több mint 7,7 millió forint adománnyal támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesületet a Tesco. Az áruházlánc, szállítóival együttműködve, európai piacain meghirdetett jótékonysági akciójában a kampányba bevont termékek eladásából származó bevétel 1%-át ajánlotta fel jótékony célra a helyi élelmiszerbankoknak. A támogatást élelmiszercsomagok nélkülözőkhöz való eljuttatására használja fel a magyar egyesület.

hirdetés

Magyarországon 25 márka több száz terméke vett részt a kezdeményezésben, az áruházlánc vásárlói többek között mosószerek, üdítőitalok, állateledelek és édességek megvásárlásával járulhattak hozzá az akció sikeréhez. A két hetes gyűjtés végén Magyarországon összesen 7,7 millió forint gyűlt össze. Az Élelmiszerbank ebből a támogatásból több tízezer élelmiszercsomag rászorulókhoz történő kiszállítását tudja finanszírozni.

„Szeretném megköszönni minden vásárlónknak és szállító partnerünknek, akik csatlakoztak a jótékonysági programunkhoz. Hiszünk abban, hogy közösen még többet tehetünk a jó ügyekért, ezért különösen örülünk annak, hogy partnereink csatlakoztak hozzánk, és így az állandó áruházi élelmiszermentés és a hagyományos év végi tartós élelmiszer gyűjtés mellett egy újabb eszközzel tudjuk támogatni a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkáját.” – mondta el Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs vezetője.

A Tesco és az Élelmiszerbank összefogása 2013-ban kezdődött. Az áruházlánc kezdetben a megmaradt szezonális édességet (húsvéti csokinyuszi, mikulás és szaloncukor) gyűjtötte vissza és adományozta rászoruló gyermekeknek. 2014-ben pedig elindult a napi szintű élelmiszermentés, amelynek keretében a programba bevont immár 115 áruház munkatársai minden nap összegyűjtik, és jótékony célra adják át a már nem értékesíthető, azonban emberi fogyasztásra még teljes mértékben alkalmas élelmiszereket. 2014 szeptemberétől idén május végéig összesen több mint 6100 tonna, több mint 15,2 millió adag meleg ételnek megfelelő adománnyal segítette a rászorulókat az áruházlánc. Mindemellett a Tesco az Élelmiszerbank hagyományos karácsonyi élelmiszergyűjtését is támogatja, amelynek keretében az egyesület tartós élelmiszereket gyűjt az áruházakban a rászorulók számára.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.