hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. október. 19., kedd - Nándor.
hirdetés

"Kicsit retró érzés fog el" - Dr. Fábián Ágnes, Henkel

Az elmúlt húsz év ... Kimondani is nagyon sok, és mégis milyen gyorsan eltelt. Ha arra gondolok, hogy amikor az Élelmiszer magazin elindult, a Henkel már 5 éve Magyarországon tevékenykedett. A kettős évforduló kapcsán kicsit retró érzés fog el: ami annak idején menő volt, mára már megmosolyogjuk.

hirdetés

Az elmúlt húsz év ... Kimondani is nagyon sok, és mégis milyen gyorsan eltelt. Ha arra gondolok, hogy amikor az Élelmiszer magazin elindult, a Henkel már 5 éve Magyarországon tevékenykedett. A kettős évforduló kapcsán kicsit retró érzés fog el: ami annak idején menő volt, mára már megmosolyogjuk.

1992 május-júniusában az egyetem elvégzése után már harmadik munkaévemet tapostam, és elkezdtem a nagybetűs üzleti élet tanulását. A számítógépről csak hallottunk, látni nem nagyon láttuk. Emlékszem az első munkahelyemen 1990-ben a fax gép volt a technikai vívmány, és amikor az első üzleti partnerünk megjelent egy kb. 2 kg-os akkumulátornak látszó tárggyal a tetején egy taxis rádiótelefonra emlékeztető készülékkel, megtapasztaltuk, hogy ez lenne a mobiltelefon.... Hát súlyemelőnek kellett hozzá lenni, az biztos.

Az elmúlt húsz év nagyon sok új dolgot hozott. A technikai vívmányokról nem beszélek, inkább arról, amit az üzletben láttunk: nemzetközi láncok jöttek be a piacra. A kereskedelmi tárgyalások, megállapodások egész más feladatok elé állították a szereplőket. Új szakmai szóhasználatot kellett többnyire angolul elsajátítani. Ez is bizonyítja a nyelvtudás szükségességét – mára már kötelező angolul és lehetőleg még egy idegen nyelven magas szinten beszélni. Az elmúlt két évtizedben a világ, a piacok megnyíltak, értékrendünk új pontokkal egészült ki: egészségtudatos és környezettudatos gondolkodásmóddal például. Nem beszélve az új tempóról, a munkanap már rég nem 8 órából áll. Felvettük a sebességet, és szerintem már nem is tudnánk másképp dolgozni.

Ha visszatekintek a Henkel negyedszázados jelenlétére, új termékek százait vezettük be, üzemeinkbe folyamatosan beruháztunk (legutóbb Környén nyitottunk zöld mezős beruházással ragasztógyárat). Rengeteg CSR projektet valósítottunk meg. Mindezekről tudósított a most húszéves Élelmiszer is.

A következő 20 év?

Szintén nagyon soknak hangzik. Már látom, hogy a tanulást folytatni kell. Jön az új, világlátott fiatal generáció, akiknek a munkahelyeken kihívásokat, lehetőségeket kell kínálni. A fogyasztás takarékosabb és megfontoltabb lesz. A kínálati piac szereplőinek hosszú távú értéket és minőséget kínáló termékeket kell ajánlani. A hitelesség, megbízhatóság, kiszámíthatóság alapértékekké válnak.
Úgy érzem a következő 20 esztendő sokkal inkább ember- és családközpontú lesz.

Szép világot várok!

 

Dr. Fábián Ágnes
ügyvezető igazgató,
Ragasztás Technológiák üzletág igazgató
Henkel Magyarország Kft. 

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

Kékgalléros konferencia 2021-ben is!