hirdetés
hirdetés
2021. május. 07., péntek - Gizella.
hirdetés

Sörkülönlegesség

A Borsodi Magyarországra hozza a trópusokat

A Borsodi Sörgyár egy különleges, limitált kiadású Ale-lel idézi meg idén tavasszal a trópusi nyarat. Ez a mangó, guava és maracuja ízek kombinációjával készülő, felsőerjesztésű Borsodi Tropical Ale, ami április második felétől lesz elérhető a készlet erejéig.

hirdetés

A Borsodi Sörgyár idén márciusban két ale típusú sörkülönlegességgel a Borsodi Meggy Ale és a fűszeres Gyömbér Ale sörökkel bővítette tavaly bevezetett új portfólióját. A termékcsalád áprilistól egy újabb felsőerjesztésű sörrel lesz gazdagabb: ez a hazai piacon egyedülálló mangó, guava és maracuja gyümölcslevek párosításából született Tropical Ale, ami limitált kiadásban lesz elérhető.

„A Tropical Ale folytatja azt a merész koncepciót, ami a 2020-ban bevezetett, új portfólió többi tagját is jellemzi. Mind tartalmukban, mind külső megjelenésükben „Borsodis csavart” hoztak fogyasztóink életébe. Szerettük volna ismét meglepni azon fogyasztókat, akik folyamatosan keresik az új ízeket, hiszen minket is vásárlói kíváncsiság hajt, hogy ne álljunk meg a folyamatos fejlesztéssel” – mutatja be a legújabb terméket Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketing igazgatója.

A Belgiumban és Nagy-Britanniában először megjelent „ale” sörök felsőerjesztéses eljárással készülnek, karakteres ízük eléréséhez pedig több típusú komlót és malátát is felhasználnak. A különleges íz és a kulináris élmény fokozásához sok esetben gyümölcsöt adnak a főzethez.

A trópusi ízű sör is jól illeszkedik a Borsodi Sörgyár előremutató céljaihoz, amelyet egy hosszú távú stratégia támogat.

Forrás: 123rf

„A Borsodi Sörgyárnál büszkék vagyunk arra, hogy az elmúlt év rendkívüli körülményei között is biztosítottuk biztonságos működésünket, folyamatosan ki tudtuk szolgálni kereskedelmi partnereinket, és emellett képesek voltunk folytatni a korábbi években megkezdett fejlesztéseinket. Ez nem sikerült volna a hazai sörkedvelők bizalma nélkül. Többek között ezt a kitartást szeretnénk meghálálni nekik az idei sörkülönlegességekkel” – emelte ki Vuleta Zsolt, a Borsodi Sörgyár kereskedelmi igazgatója és ügyvezetője.

 

A Borsodi Tropical Ale április második felétől lesz elérhető limitált kiadásban, a készlet erejéig a legtöbb Spar és Interspar üzletben országszerte.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.