hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 17., péntek - Zsófia.
hirdetés

Termékfejlesztés

A hazai kávé- és alkoholkultúrát egyesíti az Unicum Barista

Közel hároméves termékfejlesztés után kerül a boltok polcaira a Zwack Unicum család legújabb tagja. Az arabica kivonattal készülő, tölgyfahordóban érlelt Unicum Barista az évszázados hazai kávé- és alkoholkultúrát ötvözi. Az italkülönlegesség – amely megalkotása innovációs mérföldkőnek számít a cég életében – április elsejétől kapható a kiskereskedelmi üzletek kínálatában.

hirdetés

Mi a közös a magyarországi kávékultúrában és a Zwack Unicumban? Mindkettő több évszázados múltra tekint vissza. A kávézás élményét már a török hódoltság óta élvezik a magyarok, míg a legenda szerint II. József császárt és magyar királyt először 1790-ben kínálta meg Unicummal udvari orvosa, dr. Zwack azzal a titkos recept alapján készülő gyógynövény likőrrel, amely napjainkig az egyik legnépszerűbbje Magyarországon.

A vállalat legújabb innovációja, az Unicum Barista a hagyományok tiszteletével, de a mai trendeknek megfelelően egyesíti a reggelek állandó kísérőjét és a legendás gyógynövénylikőrt.

Az italkülönlegesség fő alkotóelemei az Unicum és az arabica kávé, amely végleges karakterét a tölgyfahordós érleléssel nyeri el.

„Gyerekkorom óta azt láttam a családomban, hogy a kávé- és az Unicum-fogyasztás rituáléi nagyon hasonlóak: a pillanatnak adózva, az ital ízét és aromáját élvezve itták ebéd után az espressót, vagy a keserűlikőrt, ha összeültünk esténként beszélgetni. Régóta gondolkodtunk már azon, hogy az Unicumot kávéval ötvözzük, és nagyon örülünk, hogy mások szerint is nagyon jól illenek egymáshoz ezek az alkotóelemek” – mondta Zwack Sándor, a Zwack Unicum Nyrt. igazgatóságának elnöke.

A termékfejlesztés során nagy hangsúlyt fektettek az ideális kávékomponens megtalálására: közel 30 kávékeveréket teszteltek Tóth Sándor többszörös bajnok barista segítségével. „Nagyon hosszú közös gondolkodás vezetett az Unicum Barista megalkotásáig, míg végül megtaláltuk azt a kávékeveréket, ami a legjobban kiegészíti az Unicum jellegzetes ízét. Egy Bányai László Costa Rica-i ültetvényéről származó, úgynevezett honey eljárással feldolgozott Caturra catuai variánst is felhasználunk, amelyhez a kávébabokat a rajtuk lévő mézes réteggel együtt szárítottuk” – mondta a kávészakértő a termék kapcsán.

A komplex ízvilágot megidéző, csak természetes összetevőkből álló Unicum Baristát április elsejétől találják meg a vásárlók, már a kiskereskedelmi üzletek polcain is.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.