hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 17., hétfő - Paszkál.
hirdetés

Szándéknyilatkozatot fogadtak el a szövetség alapítói

A Hungarikum Szövetség segíti a törvény megalkotását

Még néhány napig tart a társadalmi vita

Szándéknyilatkozatot fogadtak el a Hungarikum Szövetség megalapításáról az alapító cégek és szervezetek – jelentette be Kerényi Miklós Gábor, a Budapesti Operettszínház főigazgatója. 

hirdetés

hungarikumBirinyi József, a parlament Hungarikum munkacsoportjának vezetője elmondta, hogy a szövetség segíti a Hungarikum törvény megalkotását. A törvénytervezet társadalmi vitája április 18-án zárul, a jogszabály-javaslat várhatóan ősszel kerül a parlament elé.

Az érdekvédelmi feladatokat is ellátó Hungarikum Szövetség alapító tagjai: a Budapesti Operettszínház, a Béres Gyógyszergyár Zrt., a Tokaji bor márkaképviselete, a Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt., a Herz Szalámigyár Zrt. és a Pick Szeged Zrt., a Magyar Kodály Társaság (Kodály-módszer), a Mathiász-örökség, a Neumann János Társaság, a Parlament Hungarikum Munkacsoportja, a Pető Intézet, a Puskás Örökség, a Törley Pezsgőpincészet, a Zsolnay Porcelánmanufaktúra tokajiés Zwack Unicum Nyrt.

Kerényi Miklós Gábor hangsúlyozta, hogy a „közfelkiáltással hungarikumnak” ítélt társaságok alapítják a szövetséget. Birinyi József ehhez hozzátette: nem minden hungarikum vesz részt a szövetség megalapításában, igaz, túl sok hungarikum sem lehet. A hungarikum fontosságáról úgy fogalmazott, hogy „azt a magyarsággal azonosítják”.

Birinyi József megfogalmazása szerint „ kiemelt értékek, hungarikumok alkotói, képviselői, letéteményesei és gondozói” hozzák létre a Hungarikum Szövetséget többek között azzal a hungarikumcéllal, hogy a kiemelt magyar értékeket továbbfejlessze, népszerűsítése, piacra jutását elősegítse és erősítse az országmárkát.

Még az évezred elején, 2000-ben alakult egy Hungaricum Club, amelynek tagja volt többek között a Zwack Unicum, a Tokaj Kereskedőház, a Pick Szeged, a Herendi Porcelánmanufaktúra és a Halasi Csipke is, de annak feladata az uniós tagságra való felkészülés volt. Akkor a résztvevő cégek egy közös ajándékkosarat is összeállítottak a termékeikből.

(forrás: MTI)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”