hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. október. 18., hétfő - Lukács.
hirdetés

A jótékony jóga és az üzleti szféra esete

A Coca-Cola zöld családi programot és mesés lélekfrissítést, az Erste Bank jótékony jógát vásárolt, míg az A38 hajó például a klímavacsora iránt érdeklődött a Good Impact Fenntarthatósági Vásáron.

hirdetés

2020. január 30-án Budapesten, az újonnan nyílt belvárosi pálmafás rendezvényhelyszínen, a Twentysixben közel 50 nagyvállalati vezető járta végig 8 civil szervezet showroomját Novák Péter műsorvezetése mellett.

A különlegesen berendezett showroomokban a civilek üzleti szolgáltatásaikat 8-8 percben mutatták be – mind az öt érzékszervvel kipróbálható, megkóstolható, átélhető módon. A Civil Impact 2008 óta követi nyomon a magyarországi CSR-piac törekvéseit, irányait, változásait.

A Szatyortól - a jógáig

Az Adománytaxi egy napos jótékony csapatépítése miniatűr verzióját mutatta be, a Szatyor Egyesület szezonális finomságokkal mutatott rá a klímatudatos étkezésre, a Napra Forgó Egyesület a mindennapi stressz hatásaival sokkolta a nagy cégek vezetőit. A Hősök tere azonnal rátapintott a bennünk élő előítéletekre, az AdniJóga pár perc alatt lelazította, a Világszép Alapítvány meséivel kábította el az egész komoly blézeres-inges társaságot. De a Magyar Zsonglőr Egyesület kislabdákkal, a Mimó és Csipek pedig zenés bábshowval pörgette fel a hangulatot úgy, hogy a vállalati vezetők közül mindenki több szolgáltatást is végül felírt bevásárlólistájára. Összesen 25 együttműködés indult el ma a civilek és cégek között.

A programok a vállalatok számára valódi belső kihívásokra kínálnak megoldásokat mint például munkavállalói lojalitás növelés, zöld iroda kialakítása, stresszkezelés, miközben a szolgáltatások megvásárlásával a társadalom jobbításához járulhatnak hozzá - többek között a klímatudatos fogyasztáshoz, vagy épp gyermekotthonban élők, sérült vagy hátrányos helyzetű emberek támogatásához.

A programra évről évre egyre több, idén már 50 vállalati döntéshozó jött el: többek között a BP, Coca-Cola, dm, Erste bank, MVM vagy PwC felsővezetői, CSR, HR, PR vezetői.

Civil kurázsi és atomenergia?

Az esemény célja, hogy valós együttműködések szülessenek a non-profit és a for-profit szektor között, amelyek hosszú távon segítik a környezeti, társadalmi fenntarthatóságot, de közben a vállalat számára is előnyösek. Az esemény idei főtámogatója az ország energiatermelésének felét biztosító MVM Paksi Atomerőmű Zrt., aki azért tűnik fel évről évre a támogatók sorában, mert abban az energiában is hisz, amelyet a Good Impact képvisel a civil szervezetek és a nagyvállalatok összekapcsolásával.

"Nagy örömmel csatlakozunk minden évben a Good Impacthez, hiszen jobbnál jobb szolgáltatásokat, ötleteket ismerhetünk meg, vihetünk el a céges környezetünkbe. Arról nem is beszélve, hogy az esemény során nem csak jó ügyeket, szolgáltatásokat ismerhetünk meg, de a programok, a megközelítések elképesztően szórakoztatóak is, a wow-hatás biztosan nem marad el”- mondta el Szalay Orsolya, az ERSTE Bank Social Banking vezetője, az esemény másik kiemelt támogatója. Mellettük a BP, a Praktiker és a Kultúrpart is hozzájárul a különleges rendezvény létrejöttéhez.

 

A Good Impacten nem adományozásról van szó - az elmúlt években több mint 45 sikeres együttműködés jött létre a Good Impactnek köszönhetően. A civil szervezetek a Civil Akadémiáról és pályázás útján kerültek be a vásárra, a programjaik egységesen 300.000 forintba kerülnek. “Segítünk a civil szervezeteknek a professzionális szolgáltatások kifejlesztésében, a cégeknek pedig megtalálni a nekik való programokat. Hiszünk benne, hogy nagyon sok hasznosítható tudás, kompetencia érhető el a civil szektornál és hiszünk abban, hogy a vállalatok és non-profitok együtt nagyobb hatást érhetnek el egy fenntarthatóbb életért, mint külön-külön” - mondta el Kiss Gyöngyvér, a programot megálmodó és szervező Civil Impact Közhasznú Nonprofit Kft. alapító-ügyvezetője.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

Kékgalléros konferencia 2021-ben is!