hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. június. 18., péntek - Arnold, Levente.
hirdetés

A legjobb márkák között a WESSLING

Novemberben immár tizenkettedik alkalommal ítélték oda a Business Superbrands díjakat. A nagyközönség által is ismert, magas minőséget szimbolizáló védjegyet ezúttal egy független laboratórium is kiérdemelte. Hogyan vált szuperbranddé a WESSLING Tudásközpont? (X)

hirdetés

A huszonnégy évvel ezelőtt Nagy-Britanniában marketing- és kommunikációs szaktekintélyek által elindított programnak az volt a legfőbb célja, hogy a kiemelkedő márkákat reflektorfénybe állítása, jó példaként mutassa fel. A Superbrands ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést, mindenhol a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek a díjban, odaítéléséről pedig többlépcsős szűrést követően dönt a 45 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság.

"Szemben a látszattal a Superbrands-díjat nem a zsűri dönti el, azt a brand vívja ki magának” - fogalmazott Dr. Salgó István, a Business Superbrands bizottság elnöke.

Ezt a státuszt érdemelte ki a WESSLING Hungary Kft. akkreditált, független laboratórium is, amely több mint huszonöt éve végez környezeti, élelmiszer- és gyógyszervizsgálatokat Magyarországon.

Hogy került a ma már több, mint négymilliárd forint forgalmú, 300 alkalmazottat foglalkoztató vállalkozás a legmenőbb márkák közé?

A Business Superbrands program a Bisnode adatbázisa alapján, valamint a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével olyan kitűnő magyarországi cégeket emel ki, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban (szaknyelven B2B, azaz business to business szektornak is nevezik). A WESSLING is tipikus ilyen vállalkozás: gyorsan, megbízhatóan szállítja vizsgálati eredményeit partnereinek, technikai felszereltsége, munkatársaink szakértelme és tapasztalata pedig világszínvonalú.



„Folyamatosan bővítjük a portfóliónkat: a fent említett szolgáltatásokhoz kapcsolódóan GMO-vizsgálatokat végzünk, foglalkozunk többek között csomagolóanyagok, illetve kozmetikumok vizsgálatával vagy azbesztfelmérésekkel, és ma már a vizek radioanalitikai vizsgálatát is elvégezzük – mondta el Dr. Zanathy László, a cég ügyvezető igazgatója.

A sikeres üzletvitel mellett a Superbrands többi díjazottjához hasonlóan igyekeztünk a kommunikációs és márkaépítési gyakorlatban is kitűnni – tette hozzá Zanathy László. Modern újpesti Tudásközpontunkban a piaci vizsgálatok mellett országos és nemzetközi kutatásokban veszünk részt, együttműködünk a legjelentősebb hazai egyetemekkel, komoly oktatási tevékenységet folytatunk a középiskolás generációk számára is, mindemellett pedig tudományos szaklapot adunk ki, közérdekű weboldalt üzemeltetünk, rangos konferenciákat szervezünk, és olyan kezdeményezéseket indítunk el, mint a Laborkaland oktatási verseny, a Parányi Plasztiktalány, amelynek során megmértük a felszíni vizek mikroműanyag-tartalmát, vagy az élelmiszer-biztonságot támogató Ésszel a kosárba cikksorozatunk” – sorolta Zanathy László a WESSLING kiterjedt tevékenységeit, amelyek mind közrejátszottak a Superbrands-díj elnyerésében.

 

 

hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az Store Insider magazin kiadója hetedik alkalommal hirdette meg „Az Év Boltja” versenyt.

Informálódj és kérdezz a hatályos jogszabályokról! Szakértőkkel segítünk eligazodni a jogszabályok útvesztőjében. 2021.06.29. 10:00

Szerkesztőségi, független vagy márkázott podcastok, videók, dokusorozatok versenye.

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.