hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 16., csütörtök - Edit.
hirdetés

A web legnépszerűbb rágcsálnivalói

A Sentione - szövegalapú social listening és online reputációmenedzsment platform - a rangsor felállításánál több száz márkát és több százezer, 2017-ben publikált, magyar nyelven megjelent online említést vizsgált a Facebookon, Twitteren, Instagramon, YouTube-on, valamint a különböző website-okon, blogokon, fórumokon és review oldalakon. Az abszolút győztes az Apple.

hirdetés

A listázott márkák internetes pozíciójának meghatározásához nem csupán a velük kapcsolatos, az adott márkát érintő minden publikus bejegyzés, poszt, komment, cikk mennyiségét vették figyelembe, de ezek érzelmi hátterét is.

123rf.com
123rf.com

A 2017-es magyar Social Indexben összesen 6 kategóriát vizsgáltak, és a magyar piacra releváns márkákra fókuszáltak.

A 2017-es riport DIVAT kategóriája 105 márkát foglal magában, a NASIhoz 65 termék tartozik, a CELEB kategória összesen 55 magyar celebritás online reputációjára fókuszál, míg a MOBILok esetében 32, BANK témakörben pedig összesen 30 márka szerepel.

Az adott márka online “hírnevét” egy kifejezetten ebből a célból fejlesztett saját algoritmus segítségével mérték, ami a tartalmi mennyiség indexálása mellett azok minőségét is súlyozta.

Nasi - 2017

"A legédesebb Social Index toplistánk a magyar internet kedvenc édességeinek (plusz chips, ropi, stb.) győzteseit mutatja be" - írják. Pontosabban azt, hogy miről beszéltek és mit szerettek legjobban a fogyasztók a 2017-ben a közzétett magyar nyelvű webes tartalmak, cikkek, posztok, kommentek alapján. Az eredmények azt mutatják, hogy a "Nutella lazán kenyérre kente az internetet." Emellett a Túró Rudi és a Raffaello is gyönyörűen teljesített.

Az adott márkához kapcsolódó pozitív-negatív említések egymáshoz viszonyított aránya alapján számított rangsorban egy fontos változás van: a Bounty lekerült a listáról, hogy helyet adjon a Twix-nek. "A közösségi média édesszájú, itt osztjuk meg az élményeinket. Mindenhol a Facebook vitte a kommunikációt, kivéve a Lay's eseté- ben: itt az Instagram győzedelmeskedett. Egyébként egyedül a Nutellával kapcsolatban közel 31 000 bejegyzést tettek közzé 2017-ben. És ez csak a Facebook" - áll a cég elemzésében. Bövebben a Kreatív honlapján!

A nasi-lista:

1. Nutella

2. Túró Rudi

3. Raffaello

4. Snickers

5. Lay‘s

6. Bounty

7. Milka

8. Cserpes

9. Ferrero

10. Sport szelet

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.