hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 24., péntek - Gellért, Mercédesz.
hirdetés

Startup

A nyereményjáték piacot digitalizálja egy startup

A retailereket vezeti be a digitális korba a nyereményjáték piac digitális transzformációjával a Promolab. Az ötletgazda, Goneth Jácint közel 20 éves reklámügynökségi tapasztalatával az ügyfelek, ügynökségek és retailerek számára is időt és erőforrást megtakarító terméket fejleszt, ami ráadásul értékes adatokat biztosít a fogyasztói szokásokról, amelyek egyre pontosabb kommunikációs és sales tervezést, célzást és sikereket tesznek lehetővé.

hirdetés

A nyereményjáték platform egy digitális ökoszisztéma, amely segítségével akár 24 órán belül elkészülhet egy felhasználóbarát promóciós felület, a lebonyolítók számára könnyen kezelhető, biztonságos, és minden, a promócióval kapcsolatos, eddig különféle külső megoldásokkal (sorsoló motorokkal, pendrive-okkal) való bíbelődést és hibalehetőséget elimináló dashboarddal, a felhasználóknak egyszeri regisztrációval és bármilyen platformba való beépíthetőségével pedig szabadságot és nagyobb játékkedvet adva. A nemzetközi piacok meghódítására is alkalmas rendszert a szakember egy éve fejleszti csapatával.

Piaci rés, digitális előny - valós idejű, felhasználható adat

A Promolab a vásárlói promóciónak, a kommunikációs ipar kissé mostohán kezelt, ám megfelelően alkalmazva komoly piaci lehetőségeket magában rejtő eszközének ad a mai kornak megfelelő keretet, olyan információt és adatokat adva ezáltal az ügyfelek, ügynökségek és retailerek kezébe, amelyekkel élve azok komoly piaci haszonra tehetnek szert - miközben a vásárló-vonzó játékokat minden eddiginél gyorsabban, hatékonyabban és egyszerűbben indíthatják el és vezényelhetik le. Ráadásul mindezt a most bevett nyereményjátékos gyakorlatok vásárló- és adatvesztési rizikóját kiküszöbölve.

A Promolab a nyereményjáték piac digitális transzformációja. Az eddig megszokott, hosszas fejlesztések árán is sokszor kiküszöbölhetetlen hibajavításokkal futó, a sorsolásokhoz külső programokat, az adatok szállításához fizikai eszközt (pendrive-ot) igénylő, rengeteg anyagi és emberi erőforrást igénylő nyereményjátékok helyett egy, a felhasználó érdekeit és a játékosok kényelmét szolgáló digitális ökoszisztéma jött végre létre.

“Olyan terület transzformációját visszük végbe, amihez - mivel egyszerű terepnek tűnik - mindenki ért, de valójában senki nem tudta eddig kihozni belőle a maximumot.” - mondta el Goneth Jácint ötletgazda, aki testvérével, a több éves promóciós, ügynökségi tapasztalatával nyereményjáték-szakértőnek számító, a Promolab statégiai háttérfeladataiért felelős Goneth Bernadettel, és Gyenes Péter fejlesztési igazgatóval - akivel, testvéréhez hasonlóan szintén évek óta egy csapatot alkot - hívta életre az új projektet. Goneth ezelőtt közel 20 évig az UP Advertising reklámügynökséget vezette, ahol ahol az utóbbi néhány évben is már leginkább digitális transzformációval és platform-fejlesztéssel foglalkozott.

“Egy komplett irányító központot építettünk a termékbe, ami többek között jelszavas védelemmel ellátott sorsoló modult, big data hozzáférést, és valós idejű riportokat szolgáltató belépési felületet is szolgáltat, miközben rengeteg féle nyeremény-piramis

logikát ellát.” - mondja Jácint. “A platform által gyűjtött, visszakereshető adatok az ügyfelek, ügynökségek és a retailerek számára is komoly hozzáadott értéket jelentenek, hiszen ezeket elemezve a további sales- és kommunikációs tevékenység minden eddiginél sikeresebb lehet.”

Biztonságos platform, egy vásárlói regisztráció, több márka, nemzetközi felhasználás

A nyereményjáték gazdáinak és résztvevőinek is rugalmasságot adó rendszer moduláris felépítésű: használható csak API kapcsolatra, más weboldalak irányítására, integrálható webfelületekbe, webshopokba, chatbotokba, applikációkba, Viberbe, CRM rendszerekbe. Egy átlagos promóciós oldal elkészítése kevesebb mint 24 órába kerül, ezzel olyan FMCG cégek munkáját is támogatja, ahol gyors lejáratú termékek vannak, és hirtelen kis költségvetésű kampányokra van szükség. Ezen kívül, a terméket a brandek akár több almárkára, és regionális szinten is használni tudják.

A rendszer adta egyszeri regisztráció lehetőségével a vásárlók bármennyi, későbbi, vagy akár párhuzamosan futó nyereményjátékon is részt vehetnek - a kevesebb adminisztráció pedig növelheti a részvételi és visszatérési kedvet.

A csapat nézetei szerint egy nyereményjáték akkor jó, ha a megrendelő számára gyors, biztonságos, egyszerűen elindítható és költséghatékony, a felhasználó számára pedig könnyen értelmezhető, felhasználóbarát, és, ami a legfontosabb: biztonságos. A userek és a nyertes adatok biztonsága is kulcskérdés, amit a Promolab megold, ráadásul a megrendelő felé transzparens működéssel. Ez az egyik legfőbb termékelőny a most a piacon lévő megoldásokkal szemben.

Az üzleti modell

A Promolab egy szolgáltatott szoftver, aminek piacát az ügynökségek és a retailerek jelentik. A csapat a digitális platformot adja, a kreatív koncepció kialakítását, és lebonyolítást szakmai lebonyolítókra bízza. Az ügynökségek kereskedelmi jogot kapnak az adott márkára, ami éves vagy havi elköteleződés esetén akár kizárólagos jogot is jelent. Árazásban is többféle igényt kielégít a termék, hiszen többféle csomagból lehet választani, az árérzékenyebb ügyfelek és a szélesebb szolgáltatási portfóliót igénylők is megtalálják a számításukat. A csapat ezek mentén várja az újdonságokra nyitott early bird felhasználók jelentkezését.

Akik eddig kipróbálták a Promolabet, mint például a Somersby, a Storck (Merci), az EcoFamily vagy a Jagermeister, mind maximális elégedettséggel távoztak, magas visszatérési rátával.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.