hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. december. 04., szombat - Borbála, Barbara.
hirdetés

A pénznek nincs szaga

Szóval lehet, hogy egy koktélverseny megnyerésének titka csupán a pénz lenne? – teszi fel a kérdést a FoodBeast cikkírója.

hirdetés

Nem kell megijedni itt most nem a zsűri korrumpálásáról, hanem a Bombay Sapphire által meghirdetett, „A Legkreatívabb Bártenderek Versenye” (Most Imaginative Bartender Competition) elnevezésű tornán első helyezést elért italról beszélünk. A győztes Remy Savage, a párizsi Little Red Door (Kis Piros Ajtó) nevű koktélbár dolgozója lett, akinek alkotása éppenséggel a pénz ízét volt hivatott rekonstruálni.

A Paper Anniversary-re (Papír Évforduló) keresztelt, győztes koktél csupán három összetevőt tartalmaz, méghozzá gint, egy bizonyos sóoldatot és papírszirupot. Mi az a papírszirup? – kérdezi Ön. Savage ebben a hozzávalóban megpróbálta a papír illatát számos íz összjátékává átlényegíteni, melyek közül az egyszerű cukorszirup, a vanília, a frissen vágott fű, a tárnicsgyökér, a Suze likőr és – a fás jelleg miatt – egy 10 éves skót whisky zamatát érdemes megemlítenünk.

Az ital állítólag tényleg papírízű, némi „füves vanília” beütéssel, mely aztán a nyelv felületén bizonyos „szárazan fás” jegyekkel gazdagodik. Hogy jó –e ez nekünk arról már nem szól a fáma.

Fordtította/szerkesztette: Zamaróczy Ádám

Nora Landis-Shack
a szerző cikkei

(forrás: Foodbeast)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Újra itt a Kreatív digitális versenye!