hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. július. 24., szombat - Kinga, Kincső.
hirdetés

A Pick Szeged Zrt. a Pick Szeged kézilabda csapat új tulajdonosa

A Bonafarm Csoporthoz tartozó Pick Szeged Zrt. többségi tulajdonában lévő Pick Kézilabda Kft. működteti a jövőben a nehéz helyzetbe került Pick Szeged férfi kézilabda csapatot és annak utánpótlását.

hirdetés

A Bonafarm Csoporthoz tartozó Pick Szeged Zrt. és a Tisza Volán SC. Sportegyesület között létrejött megállapodás értelmében, az eddig csak névadó szponzorként részt vállaló piacvezető húsipari vállalkozás a többségi tulajdonában lévő Pick Kézilabda Kft-n keresztül átveszi a férfi kézilabda szakosztályt megillető jogokat: így a bajnokságban, a kupákban és a Bajnokok Ligájában való indulás jogait, a játékosokhoz kötődő jogokat, az utánpótlás működtetését, illetve a működtetésből fakadó kötelezettségeket.

A megállapodás értelmében a nehéz gazdasági helyzetben lévő, nagy múltú szegedi férfi kézilabdasport szakmai és gazdasági irányítása a Bonafarm Csoporthoz került.

A Bonafarm Csoport, amely a tömegsport és az élsport iránt egyaránt elkötelezett, azzal a céllal hozta meg döntését, hogy a Pick Szeged kézilabda csapat számára, amely a magyar kézilabda élet meghatározó szereplője, olyan működési és gazdálkodási körülményeket alakítson ki a közeljövőben, ami megteremti a hazai és nemzetközi szinten is tartósan sikeres szereplés alapjait.

A Pick Kézilabda Kft. a következő hetek során áttekinti a csapatok működését és rövid időn belül olyan középtávú tervet készít, ami a felnőtt csapat körülményeinek javítását éppúgy szolgálja, mint a magas színvonalú utánpótlás nevelést.

A Bonafarm Csoport, mint új tulajdonos, döntésével vállalta, hogy a kézilabda csapat működéséhez szükséges finanszírozási igényt a Csoport pénzügyi terveibe beilleszti. Az anyagi háttér megteremtése során továbbra is számít Szeged önkormányzatának, a Tisza Volán SC-nek és mindazon a régióban működő gazdasági társaságoknak a segítségére, akik számára fontos a nagy múltú szegedi kézilabda szakosztály fennmaradása és sikeres működtetése.

Szeged Város Önkormányzata és a Tisza Volán SC. egyaránt örömmel vette a Bonafarm Csoport szerepvállalását, az ugyanis garanciát jelent, hogy a városban nagy népszerűségnek örvendő kézilabda sport nemcsak fennmaradhat, de további fejlődési lehetőségek előtt áll.



(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.