hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. július. 24., szombat - Kinga, Kincső.
hirdetés

A Starbucks felfalja Kínát

A láncnak négy év múlva 1500 kávézója lesz a „Nagyfal” mögött

Ezerötszáz kávézója lesz a Starbucksnak 2015-re Kínában – jelentették be a délnyugat-kínai Jünnan (Yunnan) tartomány székhelyén Kunmingban, a helyi kávézó átadási ünnepségén, csütörtökön.

hirdetés

starbucksKunming a harminckilencedik kínai város, ahol a Starbucks a négyszötvenedik kávézóját nyitotta meg. A cég 1999-ben Pekingben kezdte meg Kína meghódítását, s a legnagyobb piacává nőtte már ki magát a kelet-ázsiai ország az Egyesült Államokon kívül.
Kunming választása nem csak azt jelzi, hogy a vállalat a viszonylag kisebb nagyvárosokban is terjeszkedni kíván, hanem azt is, hogy elkötelezte magát a térség kávéiparának fejlesztése iránt – hangoztatta Vang Csin-long (Wang Jinlong), a Starbucks Greater China igazgatótanácsának elnöke.

Jünnanban termelik ugyanis a kínai kávé 98 százalékát, a tartományban mintegy 33 ezer hektár kávécserje-ültevény van. Az itteni kávébab legnagyobb felvásárlója idén már a Starbucks – majdnem 20 százalékkal többet vesznek, mint 2007-ben, s a tendencia folytatódni fog – tájékoztatott Vang.

A cég első önálló kávéültetvényét 2010 végén hozta létre a starbuckstartományban. A projekt sikeresen fejlődik, az első termésre nagyjából még három évig kell várni.

A Starbucks Jünnanban kívánja megalapítani a gazdálkodók szakmai támogatását végző első ázsiai központját, amely teret ad a cég szakembereinek és a tényleges termesztéssel starbucksfoglalkozóknak a közvetlen találkozásra, illetve ezen keresztül a szakmai, technológiai tanácsadásra. A cél a termelés mennyiségének és minőségének egyidejű növelése –  hangsúlyozta Vang.

Helyi kormányzati források szerint a tartomány több mint 460 millió dollárt kíván a kávéágazatba fektetni, hogy a termelést 2020-ra 200 ezer tonnára növelje.

(forrás: MTI)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.