hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 09., vasárnap - Gergely.
hirdetés

Barkácsáruházlánc

A tavalyival megegyező árbevételt vár a Praktiker

A tavalyival megegyező árbevételt vár az idén a Praktiker, a barkácsáruházlánc nem változtat üzleti tervein, és folytatja áruházai modernizálását - közölte a cég annak kapcsán, hogy befejeződött a Váci úti áruházának felújítása.

hirdetés

A közlemény szerint a 100 millió forintos beruházás során átépítették az áruház összes osztályát, alapterületét optimalizálták, és a külső részén található építőanyag részleget is fejlesztették. A két éve kezdett áruházfelújítási program keretében megvalósított beruházás a társaság szerint biztosítja a munkahelyek hosszú távú megőrzését.

A Praktiker tavaly nettó 67,88 milliárd forintos árbevételt ért el, a cég 20 áruházzal rendelkezik Magyarországon, mintegy 130 000 négyzetméternyi értékesítési területet működtet, és csaknem 1600 embernek ad munkát. A nettó 190 milliárd forintosra becsült barkácspiacon a társaság a közlemény szerint 33 százalékos részesedéssel a második legnagyobb szereplő. A Praktiker mintegy 340 beszállítóval dolgozik, a magyar beszállítók aránya meghaladja a 80 százalékot.

Forrás: 123rf

Kiemelték, hogy 1998-as hazai piacra lépése óta a 2019-es volt a Praktiker legeredményesebb üzleti éve, bevétele 18 százalékkal haladta meg az előző évit.

Németh Gyula, a Praktiker Kft. értékesítési igazgató-helyettese a közlemény szerint elmondta, hogy az idén március végéig erőteljes növekedést tapasztaltak mind áruházaik, mind webshopjuk forgalmában, és bár a fejlődést visszavetette a pandémia hatása, éves üzleti terveiken nem változtatnak, a tavalyihoz hasonló árbevételt szeretnének elérni 2020-ban. Hozzátette: a klasszikus barkácsipari termékek továbbra is jól fogynak országszerte, de egyre jobban keresik a vásárlók a kreatív hobbikhoz, renováláshoz kötődő árucikkeket is.

(forrás: MTI)
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!