hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 09., vasárnap - Gergely.
hirdetés

Adomány

Adni Öröm! karácsonyi gyűjtőakció

2020. december 16. és 21. között 24. alkalommal rendezi meg az Adni Öröm! karácsonyi gyűjtőakciót a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR. A koronavírus világjárvány miatt a vásárlók ebben az évben adománykártyák megvásárlásával támogathatják a rászoruló embereket.

hirdetés

Az összegyűlt felajánlásokból a szeretetszolgálat élelmiszereket vásárol, majd csomagokat állít össze, amelyeket nehéz sorsú családokhoz juttatnak el a civil szervezet munkatársai, még karácsony előtt.

„Az idei egy soha nem látott, kihívásokkal teli, küzdelmes esztendő. Segítségre, embertársaink iránti szolidaritásra mindig szükség van, 2020-ban a koronavírus-világjárvány idején pedig különösképp. A SPAR Magyarország mindig a Magyar Máltai Szeretetszolgálat oldalán áll az Adni Öröm! adománygyűjtő akcióban, mert tudjuk, hogy a felajánlás oda kerül, ahol a legnagyobb szükség van rá. Örömteli, hogy ebben a nehéz helyzetben megtaláltuk azt a megoldást, amellyel segíthetünk, miközben a kezdeményezésben részt vevő önkéntesek egészségét sem tesszük ki kockázatnak” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A korábbi évekhez képest változás, hogy élelmiszeradomány-gyűjtés nem zajlik az üzletekben. 2020. december 16. és 21. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR áruházakban a vásárlók a kihelyezett Adni Öröm! állványokon, valamint a tartós élelmiszerek mellett adománykártyákat találnak, melyek megvásárlásával támogathatják a kezdeményezést.

Az adománygyűjtéshez bárki hozzájárulhat a SPAR online shopon keresztül is. A Magyar Máltai Szeretetszolgálat a befolyt adományból élelmiszereket vásárol, melyekből csomagokat állít össze és elszállítja azokat a rászorulóknak még karácsony előtt.

„Az Adni Öröm! akciót a személyességre alapoztuk, a gyűjtés során háromezer önkéntesünk szokott az üzletekben adományt kérni a vásárlóktól. A járvány miatt ez most nem kivitelezhető, ezúttal találkozások nélkül kell az emberek támogatását kérnünk. Örülünk, hogy erre sikerült megoldást találni, az adománykártyák kihelyezésével mégis meghirdethetjük a karácsonyi gyűjtést és ajándékot vihetünk a nélkülöző családoknak. Minden vásárlót arra kérünk, hogy a nekünk szánt tartós élelmiszerek árán idén vásároljon adománykártyát” – mondta Romhányi Tamás, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat kommunikációs vezetője.

A tavalyi siker után az idei év kommunikációs kampányának szlogenje ezúttal is a „Lett egy másik családom”. Ez kifejezi az önzetlenséget, amely egymás számára ismeretlen embereket köt össze a segítségnyújtáson keresztül.  

A kampány idén új elemmel bővült: közismert személyiségek, TV-s szereplők közösen énekelték el az ország egyik legkedveltebb karácsonyi énekét, a Csendes éj című dalt. Emellett azonban bárki más is csatlakozhatott az énekléshez online, a www.adniorom.hu weboldalon keresztül 2020. december 1. és 9. között.

A beérkezett videókból és hanganyagokból pedig egy klip készült, mely mától érhető el a SPAR különböző online csatornáin. Az adományozók ezzel a közös dallal fejezték ki a járvány ideje alatt is a szolidaritás és az összefogás erejét.

A kampány mozgóképes tartalmai:

A kampány TV reklámja:

A kampány népszerűsítő kisfilmje:

A Csendes éj című dal, melyben közismert személyiségek, TV-s szereplők és az akcióhoz csatlakozók együtt énekelnek:

A 24. Adni Öröm! akcióban résztvevő SPAR és INTERSPAR áruházak listája megtalálható a www.adniorom.hu weboldalon. Máltai adománykártyák megvásárlásával pedig a SPAR online shopon keresztül is támogatni lehet a kezdeményezést: www.spar.hu/onlineshop

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!