hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. július. 24., szombat - Kinga, Kincső.
hirdetés

Árt a gyereknek az ünnepkeveredés?

A FICSAK az Ünnep-védők csapatába hív mindenkit, aki tiltakozik az ellen, hogy a kereskedelem diktálta űzött tempó miatt ünnepeink devalválódjanak és nem szeretné, hogy gyermekeink fejében összemosódjon a halottak napja a Mikulás eljövetelével, a Karácsonnyal és az újévvel. A Fiatal Családosok Klubja (FICSAK) több szülő felháborodott megkeresése nyomán az alábbi álláspontot fogalmazza meg:

hirdetés

Nem tartjuk helyénvalónak, hogy október eljöttével már feldíszített karácsonyfákkal találkozhatunk a kirakatokban, az üzletekben pedig „szezonális termékek” megjelöléssel egymás mellett sorakoznak a sírra való mécsesek, a csoki mikulások, a kész (néha lila tehenes) mikuláscsomagok, a szilveszteri duda, konfetti és a feldíszített műfenyőfák.

Azt valljuk, hogy az ünnepek identitásunk alappillérei, emberi mivoltunk egyik legszebb megnyilvánulásai, közösségeink tápláló ereje. Az ünnepek összemosása és elértéktelenítése mellett nem mehetünk el szó nélkül, meg kívánjuk védeni azokat!

Talán mindannyian legszebb gyermekkori emlékeinkként őrizzük a reggelre megtelő csizmácskánkat, vagy a december 24-én, csodálatosan ragyogó fenyőfát és az alatta megbújó ajándékokat. Ahogyan azt a bizonyos kis piros csomagot december 6-án, úgy a karácsonyfát is a megfelelő időben, Szenteste láttuk először – tágra nyílt szemmel, izgalommal teli szívvel.

Forrás: 123rf

Ha nekünk megadatott, miért nem jár a gyermekeinknek? Ki veszi el tőlük? Ki veheti el tőlük?

Bár tisztában vagyunk a kereskedelem szempontjaival, mégis arra kérjük az illetékeseket, hogy legalább a Halottak napja elmúltát várják meg a karácsonyi ünnepkörhöz kapcsolódó árucikkek kiállításával, s a Karácsonyt idéző díszítések se jelenhessenek meg ennél korábban.

Ezen kívül azt szeretnénk, hogy a mikuláscsomagokat, csoki mikulásokat és karácsonyi kellékeket úgy rendezzék el, hogy azok egy 110-130 cm magas gyermek számára ne legyenek szemmagasságban, vagy kerüljenek egy emelt peremű polc takarásába.

Az „Ünnep-védők” csapatához való csatlakozásra hívunk minden magánszemélyt, civil szervezetet, a kereskedelem szereplőit, akik számára fontos, hogy gyermekeinkben ne keveredjen össze a Halottak napja a Karácsonnyal, akik szeretnének méltó módon, a maga idejében készülődni az ünnepekre és akiknek fontos a gyermekek egészséges lelki fejlődése.

(forrás: FICSAK)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.