hirdetés
hirdetés
2021. június. 18., péntek - Arnold, Levente.
hirdetés

Változás

Átalakul a Mastercard - Év Bankja verseny

A Mastercard 16 éve hívta életre az Év Bankja versenyt, mely a magyar kereskedelmi bankok legrangosabb seregszemléje. A program az évek során sokat változott, és az idén teljes mér-tékben megújul.

hirdetés

A változás a verseny folyamatát és a kategóriákat egyaránt érinti. A korábbiaktól eltérően a szervezők már a pályázatok leadásának határideje előtt bő fél évvel meghirdetik az aktuális kategóriákat. Ezek között több újdonsággal is találkozhatunk 2021-ben: a verseny történetében most először lehet vállalati termékkel és szolgáltatással nevezni, első alkalommal díjazzák a legjobb kártyadesignt és a leginnovatívabb marketingkommunikációs kampányt is. A fókusz továbbra is az innováción, az ügyfélélményen és a lakossági szolgáltatásokon marad.

A megújult szempontrendszer és a magas presztízsű szakmai zsűri névsora is publikus lesz nem sokkal a kategóriák kihirdetését követően. A verseny célkitűzése és küldetése továbbra sem változott: kiemelni és reflektorfénybe állítani azokat a példaértékű munkát végző szolgáltatókat, akik egyedi, innovatív, magas színvonalú termékekkel, szolgáltatásokkal és példaértékű kezdeményezé-sekkel vannak jelen a hazai piacon.
2021-ben a bankok a következő 8 kategóriában mérhetik össze teljesítményüket:

Az év lakossági ajánlata
Az év mobilbanki megoldása
Az év UX megoldása
Az év vállalati termék és szolgáltatás innovációja
Az év társadalmi kezdeményezése
Az év fenntartható bankja
Az év kártyadesignja
Az év marketingkommunikációs kampánya

A versenyt lezáró gálán adják át az Év Bankja 2021 fődíjat is, melynek nyerteséről a 8 kategóriában elért eredmények alapján döntenek.

A fődíj

„A Mastercard - Év Bankja verseny elindításakor egy hiányt pótoltunk a hazai pénzügyi szektorban. Támogattunk egy olyan díj létrejöttét, amely kiemeli és elismeri azokat a banki törekvéseket, amelyek a folyamatos megújulás, innováció és ügyfélcentrikus gondolkodás mellett, a mindennapi pénzügyeink jobbá tételén dolgoznak. Az elmúlt években a teljes iparág óriási átalakuláson ment keresztül. 16 éve egy banki átutalást a legtöbben még csak papír alapon, a bankfiókból tudtak indítani. Ma már ezt néhány másodperc alatt a mobilunk segítségével megoldjuk, számlaszám se kell hozzá, akár egy e-mail cím vagy telefonszám is elég” - példázta a változást Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. „Éppen ezért fontos, hogy egy ilyen sebességgel fejlődő szektorban az egyik legrangosabb szakmai verseny is folyamatosan alkalmazkodjon, megújuljon, és meg tudja tartani kimagasló presztízsét” – tette hozzá.

A pénzügyi digitalizáció a gyorsaság és biztonság mellett kiemelt jelentőségűvé tette az ügyfélélményt, de a szolgáltatóknak ezek mellett a kommunikációra és a termékek megjelenésére is nagy figyelmet kell szentelniük. Ezt hangsúlyozza az olyan kategóriák megjelenése, mint Az év UX megoldása, Az év kártyadesignja vagy Az év marketingkommunikációs kampánya.

A verseny díjainak sorában a napi üzletmenet legjobb megoldásai mellett továbbra is kiemelten fontos a pénzintézetek társadalmi és környezetvédelmi kezdeményezéseinek értékelése.

Az érdeklődő pénzügyi szolgáltatók a www.evbankja.hu honlapon pályázhatnak 2021. november 15-ig.

Az idei év legjobbjait 2022. február elején hirdetik majd ki.

További információ: www.evbankja.hu

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az Store Insider magazin kiadója hetedik alkalommal hirdette meg „Az Év Boltja” versenyt.

Informálódj és kérdezz a hatályos jogszabályokról! Szakértőkkel segítünk eligazodni a jogszabályok útvesztőjében. 2021.06.29. 10:00

Szerkesztőségi, független vagy márkázott podcastok, videók, dokusorozatok versenye.

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!