hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. július. 24., szombat - Kinga, Kincső.
hirdetés

Az Amazon a legértékesebb márka

A Brand Finance minden évben elkészíti listáját, amelyen idén meglepetésre az Amazon lett az első helyezett. Az online óriás nem kis részben annak köszönheti 50%-os értéknövekedését, hogy felvásárolta az USA egyik legnagyobb élelmiszerláncát.

hirdetés

A rangsor azt mutatja, hogy az Apple 107-ről 146 milliárd dollárra növelte értékét, ezzel ő maradt a második helyen, a Google/Alphabet pedig elsőből harmadik lett, miközben értéke 10 százalékkal 109-ről 120 milliárd dollárra nőtt. A top 10-ben vannak még: a Samsung, a Facebook, az AT&T, a Microsoft, a Verizon, a Walmart és a kínai ICBC bank - számol be a Kreatív Online.

Az Amazon tavaly felvásárolta a Whole Foods élelmiszerláncot 14 milliárd dollárért, márkaértéke pedig 106-ról 150 milliárd dollárra nőtt a BF számításai szerint.

A legnagyobb nyertesek, tehát akik arányaiban a legnagyobb mértékben tudták növelni márkaértéküket: a Wuliangye (egy kínai szeszgyártó), a UQ Communications (japán mobilcég), a Haval (kínai autómárka), az Evergrande (kínai ingatlanfejlesztő), a Youtube, a Tesla, a Gree Electric Appliances (kínai légkondigyártó), a Natwest (brit bank), az Applied Materials (félvezetők gyártásához szükséges eszközöket gyártó amerikai cég) és az Nvidia chipgyártó.

A legnagyobb vesztesek között a fentieknél ismertebb neveket találhatunk: nagyot esett a Toshiba, az Under Armour, az ExxonMobil, a Sumitomo Group, a Poly Real Estate, a Lotte Group, a Heinz, a L'Oreál, a Hilton és a Hyundai Group.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.