hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. augusztus. 05., csütörtök - Krisztina.
hirdetés

Az e-mail marketing már nem orosz rulett

Kiknél működnek jól az online nyereményjátékok?

A KutatóCentrum ismét elkészíti hiánypótló iparági felmérését, az E-Mail Marketing Reportot, így a trendekről is képet kaphatnak a piac szereplői. A Direkt Marketing Szövetség szakmai támogatását is élvező kutatást – mely három részből épül fel – egy nemzetközi szekunder elemzés is kiegészíti.

hirdetés

A KutatóCentrum második alkalommal készíti el hiánypótló iparági felmérését, az E-Mail Marketing Reportot. „A kutatás megismétlésének köszönhetően már nem csak egy pillanatképünk lesz a piacról, hanem trendeket is vizsgálhatunk” – emelte ki Barcza Enikő, a KutatóCentrum vezetője.
A célzottabb felhasználhatóság érdekében az előző felmérés három modulja ezúttal három külön tanulmányban kerül feldolgozásra. Az E-Mail User Report az e-mail használati szokásokat mutatja be, az E-Mail Marketing Report a marketingtartalmú üzenetekkel és online nyereményjátékokkal kapcsolatos attitűdöket vizsgálja, míg a Free-Mail User Report az ingyenes levelezők ismertségét és használatát veszi górcső alá. „Az elemzések nagy segítséget jelentenek a piac szereplőinek a marketingtervek összeállításában, ugyanis többek között olyan kérdésekre is választ kaphatnak belőlük, mint hogy kik körében működnek jól az online nyereményjátékok, illetve milyen tényezőkre kell kiemelt hangsúlyt fektetni egy sikeres e-DM kampány összeállítása során. Többek között ezért döntöttünk úgy, hogy ismét a kutatás mellé állunk ” – mondta el Hivatal Péter, a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) elnöke.
A tavalyi felmérésből például kiderült, hogy a gyakori internetezők 90 százaléka napi rendszerességgel kap jóváhagyott reklámüzeneteket, de még a sok e-DM mellett is hatékony lehet egy kampány, ha jó tárgyat választunk. A megkérdezettek 90 százaléka ugyanis elolvassa a teljes üzenetet, ha annak tárgya felkelti az érdeklődését.

Adatok több forrásból


A decemberben lezáruló adatgyűjtés a KutatóCentrum saját, több mint 100 ezer fős kutatási panelje mellett a bannereken keresztül több hazai honlapon is folyik, így bárki részt vehet benne. A minél átfogóbb kép érdekében a 2500 fős lakossági felmérést egy nemzetközi tanulmányokat összesítő szekunder adatgyűjtés, valamint egy belső statisztikai elemzés egészíti ki. Ez utóbbi a Maxima direktmarketing-rendszerén keresztül küldött több mint 100 ezer e-DM levél statisztikái alapján fogalmaz meg ajánlásokat.
A legérdekesebb adatokat várhatóan január végén publikálja a KutatóCentrum, a megvásárolható tanulmányok is ekkor lesznek elérhetőek.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

HR-esek és kommunikációs vezetők a nyitott szemléletű cégkultúráért. Egésznapos ÉLŐ konferencia szeptember 9-én!

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.