hirdetés
hirdetés
2021. május. 11., kedd - Ferenc.
hirdetés

Házhozszállítás

Felkészültek a második hullámra

A közelmúltban bejelentett járványügyi intézkedéseket követően a Wolt visszaállítja több, a tavasszal már bevált szigorú egészségvédelmi intézkedését. A nehéz helyzetbe került éttermeket pedig az elviteles rendelések jutalékának eltörlésével segítik.

hirdetés

A koronavírus járvány első hulláma idején az egyik legfontosabb intézkedés a kontaktusok számának csökkentését szolgáló ún. érintkezésmentes kiszállítás bevezetése volt. Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság (EFSA) állásfoglalása szerint ugyanis az ún. érintkezésmentes ételkiszállítás a legbiztonságosabb élelembeszerzési forma, mivel a koronavírus – ahogyan a légúti betegséget okozó kórokozók többsége – cseppfertőzéssel és közvetlen emberi érintkezéssel terjed, a személyes kapcsolat elmaradásával tehát a lehető legkisebbre csökkenthető a fertőzésveszély. Az ételkiszállító Wolt továbbra is lehetőséget biztosít arra, hogy a kiszállítás során az ügyfél ne is találkozzon a futárral.

Az EFSA tanulmányból az is kiderül, hogya koronavírus nem fertőz továbba főtt ételben, az éttermekben pedig alapesetben is rendkívül szigorúak a készítésre és a csomagolásra vonatkozó szabályok, amelyekre jelen körülmények között még inkább odafigyelnek.

Mindezek mellett a házhozszállítást végző futárok továbbra is kiemelt figyelmet szentelnek az Egészségügyi Világszervezet (WHO) ajánlásainak maximális betartására:rendszeresen fertőtlenítik a kezüket és a kiszállításhoz használt eszközöket is. Külön felkészítették őket a speciális kézbesítésre éppúgy, mint a hasonló helyzetekben elvárt higiénés óvintézkedések kötelező és rendszeres megtételére.

A tavaszi időszakhoz képest újdonság, hogy a Wolt bevezette az éttermek számára adható „borravaló” lehetőségét, amellyel a fogyasztó a korlátozások miatt nehéz helyzetbe jutott éttermeket az applikáción keresztül támogathatja. Emellett továbbra is elérhető funkció a futárnak adható borravaló beállítása is.

„Az éttermek még a tavaszi,első lezárások hatásait sem heverték ki, a mostani korlátozások pedig még nehezebb helyzetbe sodorják őket. Ezért gondoltuk úgy, hogy vendégeinknek biztosítjuk annak lehetőségét, hogy támogatni tudják kedvenc éttermeiket– mondta el Tajta Ákos, a Wolt ügyvezető igazgatója. Hozzátette: “emellett saját eszközeinkkel is segíteni szeretnénk, ezért az éttermeket terhelő kiszállítási jutalékot az elviteles rendelések esetében 0-ra csökkentettük”. Az éttermek számára jelenthet segítséget a kormány által bejelentett intézkedés, mely szerint az elviteles ételek áfáját 27-ről 5%-ra csökkentik. Ezt az intézkedést már a tavaszi időszakban javasolta a Wolt a Magyar Vendéglátók Ipartestületével, valamint 500 étterem tulajdonosával közösen.

Az éttermek mellett a kisboltokból történő házhozszállítás is elérhető a Wolt applikációjában. Mivel a következő időszakban kiugróan megemelkedő forgalom várható, ennek kiszolgálása érdekében a futárcég meghosszabbítja a kiszállítási időt,így mostantól minden este 23 óráig vállalják az ételek, élelmiszerek házhozszállítását.

 

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!