hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. december. 05., vasárnap - Vilma.
hirdetés

Bátor lépésre szánta el magát a Häagen-Dazs

Ezen túl a paradicsomról és a sárgarépáról nem kell egyből a salátákra asszociálnunk: a Häagen-Dazs május 12-étől kettő új, zöldség ízesítésű fagyival bővíti japán repertoárját. A paradicsom és cseresznye (Tomato Cherry), továbbá sárgarépa és narancs (Carrot Orange) fűszerezésű jégkrémek a „Spoon Vege” sorozat legfrissebb képviselői. A Foodbeast cikke a Rocket News beszámolója alapján készült.

hirdetés

Bár az új aromakombinációk egyeseket alkalmasint elbátortalaníthatnak, ezek igazából nem nagyon különböznek az USA-ban már eddig is kapható gyümölcslé-keverékektől. Míg a paradicsom-cseresznye párosítás a paradicsom lágyan édes zamatát elegyíti a cseresznye jellegzetes édes-savanyú jegyeivel, a sárgarépa-narancs mix a citrusfélék ízvilágával hivatott gazdagítani a nyers sárgarépa aromájának karakteres vonásait.

Az új desszertek Japánban 100 milliliteres kiszerelésben, 284 jenért (kb. 2,77 dollár) lesznek kaphatóak. Ha esetleg nem tudnánk, mivel bolondítsuk még tovább e „zsenge” zöldséges jégkrémeket – egy kis ecetolajöntet (vinaigrette) talán jó döntésnek bizonyulhat.

Fordítás: Zamaróczy Ádám

Charisma Madarang
a szerző cikkei

(forrás: Foodbeast, RocketNews)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Újra itt a Kreatív digitális versenye!