hirdetés
hirdetés
2021. május. 11., kedd - Ferenc.
hirdetés

Egészségtudomány üzletág

Biogyógyszergyártó céget vásárol a Nestlé

A Nestlé felvásárlási ajánlatott tett és teljes tulajdonjogot kíván szerezni az Aimmune Therapeutics földimogyoróallergia-kezeléssel foglalkozó gyártó felett.

hirdetés

Az édességgyártó óriás  pontosan 2 milliárd dollárt (1,7 milliárd eurót) tervez fizetni annak érdekében, hogy teljes tulajdonjogot szerezzen az Aimmune Therapeutics felett. A svájci cég egyébként már kisebbségi tulajdonrésszel rendelkezik a társaságban, miután korábban 473 millió dollárt fektetett az Aimmune-ba. 

A KitKat csokoládéjairól és a Nescafe instant kávéjáról ismert Nestlé 2011-ben hozta létre a Nestlé Health Science-t (NHS), hogy új üzletágában ötvözze az élelmiszerek és a gyógyszerek területét.

Gyerekek is szedhetik

A gyógyszergyártó Palforzia nevű földimogyoró-allergiát kezelő készítménye, 1 milliárd dollár (840 millió euró) értékesítési potenciállal rendelkezik. A gyógyszer szedését nemrégiben gyermekek részére is enfedélyezték az USA-ban.

A Nestlé becslései szerint világszerte akár 240 millió ember szenved ételallergiában, a földimogyoró-allergia a leggyakoribb, és az Aimmune-val megelőzési, diagnosztikai és orvosi kezelési lehetőségeket kínál majd.

A Nestlé közleményében írta, hogy 2,6 milliárd dollárra (2,2 milliárd euróra) becsüli a kaliforniai székhelyű biogyógyszergyártó céget, amellyel 2016 óta dolgozik együtt és amelyben már körülbelül 25,6% -os részesedéssel rendelkezik.

(forrás: ESM Magazine)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!