hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 24., péntek - Gellért, Mercédesz.
hirdetés

Bírja majd a Telenor a pénztárbekötést

A jelenleg ismert elképzelések alapján a mobilszolgáltatók részéről nem igényel komolyabb felkészülést a pénztárgépek és a Nemzeti Adó- és Vámhivatal közötti adatkapcsolat megteremtése – nyilatkozta az Onlinekassza.hu-nak Kutas István, a Telenor Magyarország Zrt. vállalati kommunikációs igazgatója.

hirdetés

- A jelenleg ismert információk szerint a pénztárgépek NAV-hoz bekötésében milyen feladat hárul a mobilszolgáltatókra?

- A rendelettervezet szerint a pénztárgépek Adóügyi Ellenőrző Egysége (AEE) tartalmaz majd egy SIM kártyát és egy GSM modemet is, amelyen keresztül történik a pénztárgépek forgalmának beküldése a NAV központi rendszerébe. Ennek megfelelően a mobilszolgáltatók feladata egyértelműen az adatok biztonságos, késedelem nélküli továbbítása lesz.

- Elvileg 350-400 ezer kasszát kell mobilneten keresztül bekötni a NAV-hoz, megítélése szerint a jelenlegi rendszerek, hálózatok elbírják majd ezt a terhelést? Esetleg szükség lesz valamilyen fejlesztésre?

- Információink szerint az adatforgalom nem folyamatos lesz, átlagosan napi egy bejelentkezést feltételezhetünk pénztárgépenként. A továbbítandó adatok mennyisége azonban nem számottevő, így amennyiben az általunk is használt mobilszabványoknak megfelelő kommunikációt kell végrehajtanunk, akkor a feladat ellátása előreláthatólag nem kíván különösebb fejlesztést a mobilszolgáltatók részéről.

- Milyen üzleti lehetőségeket jelentenek az onlinekasszák a mobilszolgáltatók számára?

- A kommunikáció ellátása felelősségteljes feladat, ami a mobilszolgáltatók rendszereinek, szolgáltatásainak biztonságára, azok elismerésére épül. Mi mindenképp szeretnénk ezeknek az elvárásoknak maradéktalanul megfelelni, ezzel is növelve a bizalmat a mobilszolgáltatások biztonsága iránt. Maga a kommunikáció, annak mennyisége miatt nem jelent különösebb üzleti lehetőséget, itt inkább egy esetleges üzleti potenciált érzünk a NAV-bekötésben, amit a jövőben más, hasonló megoldások során kamatoztathatunk majd.

Onlinekassza.hu

hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.