hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 07., péntek - Gizella.
hirdetés

Boredukáció: letesztelték a fesztiválozókat

Az EFOTT-on bulizók tájékozottak a bor- és szőlőfajtákkal, valamint a borvidékekkel kapcsolatban, a cukortartalom megtippelése azonban nem egyszerű számukra: ez derült ki a 750 borbrand interaktív programjának és játékos tesztjének köszönhetően.

hirdetés

Az edukációs, borismertető program fő célja az volt, hogy az Ital Magyarország borszakértőinek közreműködésével minél közelebb hozzák a fiatalokat a minőségi borfogyasztáshoz. Hogy felmérjék a fesztiválozók borok iránti elkötelezettségét és tudását, készült egy nem reprezentatív felmérés is, melynek során ötfős turnusokban tölthették ki a 750 tesztet az érdeklődők.

Egy vaktesztes kóstoló után kellett megítélniük az adott bor jellemzőit, de általános jellegű kérdések is akadtak a kérdőívben.

Az eredmények azt bizonyítják, hogy a fiatalok tájékozottak a borvidékekkel, a különböző szőlőfajtákkal és bortípusokkal, valamint a borhigítási arányokkal kapcsolatban.

Érdekesség, hogy míg a borok alkoholtartalmát jól ítélték meg, a cukortartalom megtippelése gondot okozott nekik: a fesztiválozók mindössze fele találta el, hogy félédes, édes vagy száraz bort kóstolt-e. Ennek az lehet az oka, hogy mivel a bor szubjektív ízét több tényező határozza meg, így az alacsony cukortartalmú borok is tűnhetnek édesnek, ha kevés savat illetve tannint tartalmaznak. Mindemellett pedig az alkohol és a glicerin is befolyásolhatja az édes ízérzetet.

Az Ital Magyarország prezentálta a Muzsika Szigetének színpadát körbevevő 750 Borfalut, mely
felvonultatta többek között a Bognár, a Kristinus, a Polgár és a Lajvér Pincészetet is.

A Borfalu mellett elhelyezkedő 750 konténerben pedig 14 pince 20 tétele közül válogathattak a fesztiválozók. A
fesztiváljelenlét elsődleges célja az volt, hogy közelebb hozza egymáshoz a fiatalokat és a minőségi
borfogyasztást, illetve hogy átadja a 750 koncepció lényegét: a bor nem attól lesz jó, hogy drága,
hogy száraz, vagy fehér, hanem, hogy pontosan azt nyújtja, amit a fogyasztó elvár tőle.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.