hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 07., péntek - Gizella.
hirdetés

Csomagolásfejlesztés a Vénusznál

A Vénusz, az étolaj-előállítók között az elsők között nagyot lépett a környezetbarát csomagolóanyagok irányába, ugyanis. A márka arra szeretné ösztönözni a vásárlóit is, hogy ha csak apró lépésekkel is, de tegyenek környezetükért. Ennek egyik módja pedig az üres csomagolóanyagok okos felhasználása.

hirdetés

A Vénusz számára a fenntarthatóság összhangot jelent a természeti, társadalmi és gazdasági környezettel, éppen ezért kiemelt figyelmet fordít a napraforgó-étolajok gondos előállítására, illetve az alapanyagok, eljárások és erőforrások környezettudatos alkalmazására. Ez a gondolkodás áthatja a Vénusz étolajok előállítását, a termőföldtől az asztalig, így az alapanyagoktól kezdve egészen a csomagolásig gondosan ügyelnek rá, hogy minél kisebb mértékben terheljék a környezetet.

E törekvés eredménye az is, hogy 2017 év elejétől kezdve a logóval megjelölt Vénusz 100% napraforgó-étolajak ISCC PLUS fenntarthatósági tanúsítvánnyal rendelkeznek. A szigorú követelményeket támasztó tanúsítvány garantálja, hogy az ISCC logóval ellátott Vénusz 100% napraforgó-étolajok előállításához szükséges alapanyag mennyiséget fenntartható forrásból szerzik be, továbbá fenntarthatósági szempontból ellenőrzött folyamatokat biztosít a termőföldtől egészen a konyháig.

A Vénusz termékei gyártásakor azonban nemcsak az alapanyagokra figyel oda, hanem folyamatosan törekszik arra is, hogy az étolajok csomagolóanyagjai újrahasznosítható anyagból készüljenek, illetve részben vagy teljes egészében már eleve újrahasznosítottak legyenek.

A kartonok például 100%-ban újrahasznosított papírhulladékból készülnek, amit egy kis piktogram is jelez az oldalukon. A Vénusz étolajok gyártásakor nagy mennyiségben használnak fel műanyag palackokat, így ez sem maradhatott ki a sorból. A fejlesztések eredményeként az 1l, 2l, 5l és 10l kiszerelésű Vénusz étolajak palackjai 50%-ban újrahasznosított műanyagból készülnek. A PET műanyagok esetében ez jelenleg az újrahasznosított alapanyag technikailag lehetséges legnagyobb aránya, amely az étolajok között jelenleg csak a Vénusz márkánál fordul elő Magyarországon.

„Büszkék vagyunk arra, hogy a környezetbarát csomagolóanyagok irányába léptünk. Vállalatunk elkötelezett a folyamatos fejlődés iránt a környezetvédelem területén is, ehhez pedig vásárlóink, tágabb értelemben minden felelősen gondolkodó személy együttműködését is kérjük, hiszen például a palackjainkban felhasznált újrahasznosított műanyag (rPET) alapanyag is csak akkor érhető el, ha a szelektív hulladékgyűjtés révén elegendő mennyiség áll a feldolgozók rendelkezésére” – nyilatkozta Kosaras Brigitta, a Vénusz brand managere az új csomagolás kapcsán.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.