hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 16., csütörtök - Edit.
hirdetés

Gyorskereskedelem

Dark store: új szolgáltatás a NetPincérnél

A gyorskereskedelemben szerzett tapasztalatuka építve indítják új szolgáltatásukat NetPincér Market néven.

hirdetés

Mint a cég vezetője, Patai Zoltán ultragyors online sajtótájékoztatóján elmondta, forradalmasítják a bevásárlást, hiszen Budapesten akár 30 percen belül házhoz rendelhet mostantól bárki alapvető élelmiszereket, háztartási cikkeket, ráadásul a minimum rendelési érték mindössze ezer forint.

Patai Zoltán
Patai Zoltán

Egyelőre még csak Budapesten, de hamarosan másutt is

A szolgáltatás első körben 10 budapesti kerületben indul, azonban már folyamatban van a kiszállítási kör bővítése más budapesti kerületekre és vidékre egyaránt.

“Hiszünk abban, hogy a gyorskereskedelem a vásárlás új generációja, amely mostantól itthon is rengeteg ember mindennapjait fogja megkönnyíteni. Évekkel ezelőtt az e-kereskedelem megjelenése újradefiniálta a bevásárlást és a kiszállítási piacot, azonban az átlagos kiszállítási idő a legtöbb piaci szereplőnél még mindig több nap, ráadásul a kereskedők többsége a nagyobb mennyiségű rendelések leadását ösztönzi. A gyorskereskedelem mindezt teljesen felülírja: mostantól a NetPincér market segítségével a kis mennyiségű rendeléseket is akkor és oda szállítjuk rendkívül rövid idő alatt, ahová és amikor a fogyasztóink kérik” - mondta el a NetPincér online sajtótájékoztatóján Patai Zoltán, a cég ügyvezetője, aki azt is hozzátette, hogy az anyacég, a Delivery Hero a NetPincér markettel azonos koncepció mentén működő üzleteivel a gyorskereskedelem úttörője kíván lenni, és olyan szereplőket szeretnének legyőzni a kereskedelmi versenyben, mint például az Amazon.

Bevásárlás 30 percen belül - otthonról

A szolgáltatással nincs többé szükség előzetes időpontsáv foglalásra és az otthoni várakozás is megspórolható, hiszen a rendeléseket azonnal kiszállítják, akár 30 percen belül, a vásárló pedig látja az applikáción keresztüli térképen, hogy éppen merre jár a futár.

A cég a beszerzéstől a házhoz szállításig kontrollálja a termékek útját: az árut közvetlenül a beszállítóktól vásárolják meg, a cég maga raktározza és a saját üzleteiből kézbesíti a megrendelőknek. Az üzletek dark store-ként funkcionálnak, vagyis csak kiszállítással foglalkoznak, nincsenek betérő vásárlók, csak a saját munkatársaik. Így garantálni tudják a termékek biztonságos tárolását és szállítását, minimalizálva a felesleges emberi kontaktusokat, ami a most különösen fontos szempont.

Minden, amire gyorsan szükség lehet

A gyorskereskedés első körben egy alap szortimenttel indul, azonban a cél a folyamatos bővítés termékpaletta tekintetében a vásárlói visszajelzések alapján, hangzott el a sajtótájékoztatón. Már most is megtalálhatóak a kínálatban az alapvető élelmiszerek, például a fagyasztott termékek, tejtermékek, tojás, húsból készült termékek, pékáru, snackek, üdítők és konzervek. Az ételérzékenyekre és egyedi igényekre is figyelnek, hiszen mentes és bio termékek is rendelhetők. Ugyancsak kaphatóak tisztítószerek, test-, haj-, és szájápolási termékek, valamint vitaminok, a terv pedig az, hogy hamarosan állateledelek, babaápolási cikkek is rendelhetők legyenek, hangzott el.

Ingyenes kiszállítás a kezdeti időszakban

A kiszállítást a már megszokott netpincéres díjakon biztosítják, az első időszakban ingyenes kézbesítéssel támogatják a kipróbálás lehetőségét a felhasználóknak.

Reggel 8 és este 11 között egész nap elérhető a szolgáltatás, így a délelőtti és este 7 után máshol korlátozott idősávban is szabadon lehet rendelni. A Turizmus Online kérdésére elmondták, ez alól egyedül karácsony napja a kivétel: akkor reggel 8 óra és délután 14 óra között szállítanak ki gyorsan valamit, amit elfelejtett valaki beszerezni a nagy sütés-főzéshez, ünnepi készülődéshez. A minimális rendelési érték mindössze 1000 Ft.

Külföldön ez már nagyon megy, hazánk a régióban az első

Az első időszakban három stratégiai központból összesen 10 kerületben indul el a NetPincér market, azonban a bővítés már folyamatban van, és hamarosan még több budapesti kerületben, illetve vidéken is megjelenik a szolgáltatás, amelyre az anyacég, a csaknem 50 országban piacvezetőként működő Delivery Hero külföldi tapasztalatai alapján is nagy igény mutatkozik.

Eddig összesen 19 országban kezdte meg működését az utóbbi időszakban a NetPincér markethez hasonló szolgáltatás több, mint 250 saját üzlettel, és már most is 60 százalékos a visszatérő vásárlók aránya. Magyarország az első a régióban, ahol ez az innovatív szolgáltatás rögtön több üzletből álló hálózat formájában elindul. Itthon is ehhez hasonló vagy még nagyobb népszerűségre számítanak, mivel a magyarok már az ételkiszállítás terén is úttörők voltak 21 évvel ezelőtt, amikor a NetPincér idehaza elindult.

(forrás: turizmusonline.hu)
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!