hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 24., péntek - Gellért, Mercédesz.
hirdetés

Promóció

Digitális termékelhelyezés utólag, filmklasszikusokban

A termékmegjelenítés marketingeszközének utólagos alkalmazását lehetővé tevő, digitális technológián dolgozik egy Mirriad nevű cég.

hirdetés

A módszer a gyártók és a kereskedők számára lehetővé teszi, hogy legújabb piaci produktumaikat hirdetési céllal akár már sok évtizede létező játékfilmekben vagy TV-sorozatokban is megjeleníthessék. Ami azt illeti Kínában egy streaming-szolgáltatónál, valamint a Modern Család nevű sitcom egyes részeiben egy ideje már találkozni lehet a technológiával.

A kifinomult trükk kilátásai történetesen a zeneiparban sem rosszak. Az innováció révén például az előadók (promóciós céllal) akár a legrégebbi videóklipjeikben is anélkül feszíthetnének a legújabb ruhakollekciók darabjaiban, hogy a felvételek fáradalmait újra át kelljen vészelniük.

Stephan Beringer, a vállalat vezérigazgatója a BBC-nek ezekkel a szavakkal mutatta be a Mirriad újítását:

„Ez a technológia »le tudja olvasni« a képet, felismeri a mélységeit, a mozgást, az anyagokat, mindent. Éppen emiatt az egyes új képeket úgy tudja bevezetni, hogy az emberi szem nem veszi észre, hogy azokat csak a forgatás után integrálták [a produkcióba].”

Bár sokan tartanak attól, hogy a visszamenőleg bevezetett termékmegjelenítés csorbát ejthet a filmklasszikusok művészeti értékén, nehéz elképzelni, hogy a jelenlegi szinten meg fog rekedni a szemfényvesztő technika reklámpiaci részesedésének növekedése.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Screengeek)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.