hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 07., péntek - Gizella.
hirdetés

Digitális lapszám

Szeptemberi Store Insider - digitálisan is

Beszélünk a pandémiáról, mint vezetői lehetőségről, fontos szempontokról az FMCG mobilstratégiákban, és megtudhatják mitől kiemelkedően sikeres két különböző generációt képviselő vezető együttműködése az STI Petőfi Nyomdánál. Friss trendek és nélkülözhetetlen FMCG piaci információk.    

hirdetés

Többek között az alábbiakról olvashat:

  •  Az elmúlt hónapok recessziójában pozitív eredményeket tudtak felmutatni, és cseppet sem torpant meg a vállalat tudatos és szisztematikus építkezése. Hogyan járult hozzá a sikeres helytálláshoz az STI Petőfi Nyomda Kft. két különböző generációt képviselő vezetőjének együttműködése? Megtudhatják az „Üzletben nagyon jól kiegészítjük egymást!” című interjúnkból, melyet Fábián Endrével a cég ügyvezetőjével, és Kolozsvári György kereskedelmi és marketing igazgatóval készítettünk.

  • A koronavírus járvány okozta gazdasági válság, jelentős árdrágulást hozott magával az élelmiszerpiacon, mind az alapélelmiszerek, mind pedig az élvezeti cikkek terén. Mik az árdrágulások közvetlen okai? Van-e különbség a globális és a hazai árak között? Milyen termékek lógnak ki a sorból és mennyire lehet előre tervezni? Független szakértők és ágazati szövetségek vezetőinek elemzéseit olvashatják - Hiánypszichózis és ismeretlen tényezők.      

  • Életünket átszövik a mobilapplikációk és, aki hatékonyan szeretné megszólatni az Y és a Z generációt szüksége lesz egy – de inkább több – jó ötletre és egy hatékonyan futó alkalmazásra. Mitől függ, hogy jónak ítélik-e a vásárlók, vagy felesleges úri huncutságnak? Háromszor három szempont FMCG mobilstratégiákhoz.

  • A szeptember eleje minden évben jelentős terheket ró a családokra. Idén sincs ez másként, sőt a felkészülést tovább fokozza a járványhelyzet. A kereskedelmi láncok azonban a korábbi évekhez hasonlóan már 1-2 hónapja akciókkal és egyéb aktivitásokkal igyekeznek magukhoz csábítani a családokat: Felkészültek az iskolakezdésre.        
     
  • Míg valaki szárnyra kapott más lebénult a pandémia hatására. Ki milyen stratégiát választ a válság hatására és ez mitől függ? Hogyan tudjuk jól befolyásolni üzleti döntéseinket? Válaszol a coach szakértő. 

  • 15 éves a hazai Élelmiszerbank – „Úgy tűnik szükség van a munkánkra.”

  • Sok kutatás igazolja, hogy a válságot elsősorban a prémium márkák sínylik meg. Az Ipsos szakértője ad elemzést és tippeket arra nézve, hogy Hogyan építsünk prémium márkát válság idején?

 Kattintson és töltse le, hogy később bármikor átolvashassa!



A PDF megjelenítéséhez be kell jelentkeznie az oldalra!
(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.