hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 16., vasárnap - Mózes, Botond.
hirdetés

Versenyjog

Egyetemi tanulmányi versenyt hirdet a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) „Versenyjog Magyarországon és az EU-ban” elnevezésű tanulmányi pályázatának célja a fiatal generáció érdeklődésének felkeltése a versenyjog, a versenypolitika és a piacelmélet, valamint a tudatos fogyasztói döntéshozatal témaköre iránt.

hirdetés

A Gazdasági Versenyhivatal idén immár 22. alkalommal hirdette meg „Versenyjog Magyarországon és az EU-ban” elnevezésű tanulmányi pályázatát, amelyen bármely hazai és határon túli egyetemi hallgató részt vehet magyar nyelvű pályázatával. A verseny célja, hogy a résztvevő hallgatók – pályamunkájuk elkészítése során – átfogó ismereteket szerezhessenek a versenyjogról, versenypolitikáról, illetve piacelméletről.

Az érdeklődők 22 témakör közül választhatnak. A beérkezett műveket a GVH munkatársaiból álló bizottság bírálja el egységesített szempontrendszer alapján, melyben kiemelten jelenik meg az újdonságtartalom, illetve a naprakész jogesetekre való támaszkodás. A verseny első három helyezettje díjazásban részesül.

„A tanulmányi verseny jó lehetőség a hallgatók számára, hiszen elmélyedhetnek a versenyjog és versenypolitika legaktuálisabb kérdéseiben. Az idén meghirdetett pályázat témái a mindennapi életünket közvetlenül is érintik, így többek között a fenntarthatóságot, a járványhelyzet okozta piaci magatartásokat, az online és offline kiskereskedelmet. Minden érdeklődő hallgatót arra buzdítok, hogy nyújtsa be pályázatát – mondta Bak László, a GVH elnökhelyettese.

Forrás: 123rf

Az esszépályázattal kapcsolatban – melyre a versenyhatóság július végéig várja a pályaműveket – az érdeklődők itt olvashatják a részvételi feltételeket, valamint a további részleteket:

https://gvh.hu/gvh/versenykultura_fejlesztes/tanulmanyi_verseny/palyazati_kiirasok/versenyjog-magyarorszagon-es-az-eu-ban-2021

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”