hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. augusztus. 01., vasárnap - Boglárka.
hirdetés

Egymilliót nyert a győztes házisörfőző

Egymillió forintot nyert Cserjés László amatőr sörfőző a Soproni második sörversenyén. A győztes házisörfőző receptje alapján készül 2020-ban a Soproni Óvatos Duhaj sörkülönlegességek családjának legújabb tagja, így László hoplágere a boltok polcain viszi hírét a legjobb sörfőző teljesítménynek. A versenyre 26 házisörfőző adta be sörét, közülük szakmai és fogyasztói zsűri választotta ki a legjobb hoplágert.

hirdetés

A Soproni Sörverseny célja a házi sörfőzés, sörkülönlegességek és sörkultúra népszerűsítése.

A versenyre idén nem csak házisörfőzők jelentkezhettek hoplágerükkel, de potenciális sörbírák is: összesen 121-en szerették volna kóstolni és pontozni a hoplágereket.

A szakmai zsűri mellett tehát a sörfogyasztók véleménye is befolyásolta a verseny alakulását.

A Soproni márka brand csapata és Cserjés László
A Soproni márka brand csapata és Cserjés László

Míg az első alkalommal portert, idén hoplágert kellett főzniük a lelkes sörfőzőknek. „A felsőerjesztésű sörök nagyon népszerűek Magyarországon, de nem feledkezhetünk meg arról, hogy a legtöbben még mindig láger sört fogyasztanak. Ezért gondoltunk arra, hogy a Soproni Óvatos Duhaj család új tagja hopláger legyen, ami ötvözi az ismert és szeretett láger ízt és az izgalmas komlójegyeket” – indokolta a választást Szabó Dalma, a Soproni márkamenedzsere. „Szoros volt a verseny a három legjobb között! A győztes sör, amely Cserjés László remeke, minden olyan elvárásnak megfelelt, amit megfogalmaztunk a versenykiírásban.”

Cserjés László es Dénes Kálmán
Cserjés László es Dénes Kálmán

„Néhány évvel ezelőtt lelkes sörfogyasztóból otthoni sörfőzővé váltam, miután egy barátommal közösen főztünk egy IPA-t és nagyszerűen sikerült. Vannak kedvenc receptjeim, ezeket folyamatosan főzőm a családom és barátaim nagy örömére. Ugyanakkor gyakran kísérletezem is. Legnagyobb rajongóm az édesanyám, ő szeretett bele először az általam készített sörökbe, és bíztatott a folytatásra” – árulta el Cserjés László, a Második Soproni Sörverseny győztese. „Éreztem, hogy jól sikerült a hopláger, sokat kísérleteztem a megfelelő hidegkomlózással, fajtákkal és mennyiségekkel. Nagyon örülök a győzelemnek, hiszen tényleg egyedülálló kezdeményezés ez, ahol egy sörgyár, egy otthoni sörfőző és egy kisüzem dolgozik együtt” – tette hozzá.

A szakmai zsűriben Bajkai Tibor, az Elsősör egyesület elnöke, Balogh Barbara, a HEINEKEN Hungária marketing igazgatója, Geert Swaanenburg, a HEINEKEN Hungária vezérigazgatója, Lados Péter, a Yeast Side Brewery tulajdonosa, Rebák Tibor sörfőző, a BPBW Budapest Beer Week főszervezője és Dealbreaker alapítója, Stubna Ágoston, az Első Soproni sörverseny győztese és Wossala Rozina műsorvezető, étteremtulajdonos ítélte meg a legjobb hoplágereket.

Az új Soproni Óvatos Duhaj Hopláger az év utolsó harmadában kerül majd piacra, a recepten a győztes Cserjés László, a Soproni Sörgyár sörfőzőmestere és a Krois sörfőzde közösen fog dolgozni.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.