hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 07., péntek - Gizella.
hirdetés

Egyre kevesebb bevásárlótáskát ad az online rendelésekhez a Tesco

A Tesco elkötelezett a környezetvédelem mellett, ezért idén februárban drasztikusan csökkentette az online rendelésekhez adott bevásárlótáskák számát. Az áruházlánc február előtt összesen több mint 400 ezer táskát mellékelt a rendelésekhez havonta, de márciusban ennek alig több mint 40 százalékát, 164 ezer darabot osztott ki, a Föld napjáig pedig közel félmillió táskát spórol meg. A vállalat egy év alatt várhatóan 3 millió táskával kevesebbet ad a vásárlások mellé, így ezzel is hozzájárul a bolygó védelméhez.

hirdetés

Magyarországon egy ember átlagosan 500 bevásárlótáskát használ el egy év alatt, a táskák 90%-át pedig egyetlen használat után kidobja.  A Tesco környezetvédelemi szempontokat és a vásárlók véleményét figyelembe véve közel két hónapja csak azokat a húskészítményeket, lédig zöldségeket és gyümölcsöket, a csemegepultos, illetve a vegyiárukat szállítja ki táskában, amelyeknél ezt a higiéniai előírások megkövetelik.

A Tesco tavaly Magyarországon összesen közel 5 millió táskát adott online rendeléseihez, és átlagosan 9 táskában szállította ki a termékeket. A program elindulása óta a vásárlásokhoz adott táskák száma összesen 60 százalékkal, az egy vásárláshoz adott táskák száma pedig átlagosan 5-re csökkent. A vásárlók elköteleződését mutatja, hogy ­– bár egyetlen kattintással kérhetnek bevásárlótáskákat rendelésükhöz ­– a program elindulása óta 80 százalékuk választotta a táska nélküli kiszállítást.

A Tesco Online Bevásárlás szolgáltatás az áruházlánc legdinamikusabban fejlődő szolgáltatása, amelyet 2013-as indulása óta a vásárlói visszajelzések alapján folyamatosan fejleszt. A szolgáltatás Magyarországon Budapesten, Szegeden, Győrben, Székesfehérváron és a városok vonzáskörzeteiben érhető el.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.